fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רמב"ם: שבע עובדות נשלחו לבידוד

לאור החשש מהתפשטות נגיף הקורונה: משרד הבריאות הורה לרמב"ם להיערך לפתיחת מחלקת קורונה נוספת
שבע עובדות נשלחו לבידוד, מחלקת קורונה נוספת. בית החולים רמב"ם | צילום: דורון גולן
שבע עובדות נשלחו לבידוד, מחלקת קורונה נוספת. בית החולים רמב"ם | צילום: דורון גולן

הקריה הרפואית רמב"ם נערכת, בהתאם להנחיה של משרד הבריאות, לפתיחתה של מחלקת קורונה נוספת. הבוקר, שבע עובדות נשלחו לבידוד.

מרמב"ם נמסר כי כאשר יתקבל אישור לפתיחת מחלקת קורונה נוספת גם היא תמוקם בבניין מאייר, בקומה הראשונה, מתחת למחלקת כתר שבה מאושפזים חולי קורונה. ברמב"ם אישרו כי שבע עובדות נשלחו לבידוד.

עוד נמסר מרמב"ם כי היום, שלישי, התברר כי חולה שנמצא חיובי לקורונה ומאושפז במרכז הרפואי כרמל, טופל ברמב"ם בטיפולי פוטותרפיה (מחלקת עור).

המכון לפוטותרפיה נסגר הבוקר. ארבע אחיות ושלוש מזכירות נשלחו לבידוד. כעת מבוצע תחקיר אפידמיולוגי, תוך שימוש במצלמות בית החולים. ברמב"ם מאושפזים בשעה זו 11 חולי קורונה.

הנחיות חדשות של משרד הבריאות

משרד הבריאות פרסם הבוקר, שלישי, שורה של הנחיות חדשות לציבור. ההנחיות באות כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בקרב האוכלוסייה. בין השאר ההנחיות אוסרות על יציאה לפארקים ולים.

אין לצאת מהבית, למעט במצבים המחייבים זאת. עבודה בהתאם למגבלות הקבועות שיפורטו להלן ובהתאם לתקנות שיפורסמו בנפרד, הצטיידות במזון, תרופות, שירותים רפואיים ושירותים חיוניים אחרים.

אין לצאת מהבית לפארקים, לגינות משחקים, לחוף הים, לבריכה, לספריות, למוזאונים, לשמורות טבע וגנים או למרחבים ציבוריים אחרים, למעט יציאה של ילדים במסגרת המשפחה בלבד או עם בעל חיים באופן בודד.

נכון לשעה זו בישראל יש 324 חולי קורונה מאומתים, חמישה מהם במצב קשה.

בצפון מאושפזים חולי קורונה בבתי החולים רמב"ם, בני ציון וכרמל. הלילה, אושפז חולה קורונה ראשון במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ובשעות האחרונות אושפז בנהריה חולה נוסף.

פניות בנושא קורונה ובידוד בית: קול הבריאות 5400* (בשעות 08:00 – 23:00), או במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*

לעדכונים באתר משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות