fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחווה טעימה: רשת גרג השיקה מנה לזכרה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל

ברשת קפה גרג החליטו להנציח את התצפיתנית רוני אשל ז"ל, שנרצחה בקרבות ה-7 באוקטובר במוצב בנחל עוז, והשיקו מנה על שמה לצד סיפורה. אביה, אייל אשל: "אנחנו נרגשים מהמחווה. זו המנה שרוני הכי אהבה להכין ואנחנו שמחים שההנצחה שלה תהיה חלק מבילוי שמח"
מחווה קולינרית. משפחת אשל עם בכירי רשת גרג צילום: יח"צ

בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות בעמוד ההנצחה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל, אשר נפלה בקרבות ה-7 באוקטובר במוצב בנחל עוז שבעוטף עזה, שיתפו הוריה, אייל ושרון אשל, את אהבתה של בתם לבישול וקולינריה. במסגרת הפוסט, המשפחה העלתה תמונות ומתכונים של המנה הכי אהובה על רוני ז"ל שנהגה להכין בבית: חלת בריוש עם ביצת עיין ותוספות.

בכירי רשת קפה גרג שנתקלו בפוסט בחרו להנציח את רוני אשל ז"ל והוסיפו את הכריך לתפריט החדש של הרשת לקיץ 2024 עם מנת ספיישל שתוגש בתפריט, תחת השם: הכריך של רוני.

התצפיתנית רוני אשל ז"ל אשר שירתה במוצב נחל עוז, איבדה את הקשר עם המשפחה למעלה מחודש, מה שגרם לבני משפחתה להאמין כי נחטפה לעזה. לאחר כחודש של חוסר וודאות למצבה, זוהתה גופתה של רוני ז"ל, ששירתה בגדוד התצפיתניות 414 .

יריב גניש, מנהל רשת קפה גרג, הזמין את הוריה של רוני ז"ל, אייל ושרון, לסניף גרג כפר סבא להיות הראשונים לטעום את "הכריך של רוני" שיכנס כבר השבוע לתפריט החדש. המפגש בין הנהלת גרג למשפחה, כלל הצגת המנה שרוני ז"ל כל כך אהבה להכין מידי שבת בבוקר: כריך המורכב מ-2 פרוסות חלת בריוש חמאתי מטוגן בשמן זית בנדיבות, מרוח בשכבה של גבינת שמנת, פרוסות דקות של עגבנייה, פרוסות של אבוקדו וביצת עין מטוגנת בחמאה.

הנהלת גרג הודיעה למשפחה כי הכריך יוגש כמנת ספיישל החל מה-17.3 ועד 30.5, בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. לצד המנה 'הכריך של רוני', יופיע בתפריט גם סיפור נפילתה.

גניש: "נתקלנו בפוסט מרגש המספר על רוני אשל ז"ל, על אהבתה ותשוקתה לאוכל, והרגשתי שזו מחוייבותינו למצוא דרכים יצירתיות כדי להמשיך את דרכם של אלו שאינם עוד".

אביה של רוני ז"ל, אייל אשל:" אנחנו כל כך מתרגשים מהמחווה יוצאת הדופן של קפה גרג. רוני שלנו אהבה מאוד לבשל ולאפות, ועבורנו, מנה על שמה שתוגש ברשת מכובדת כמו גרג, המונה מעלה 100 סניפים ברחבי הארץ, מהווה עוד דרך יצירתית להנצחתה. אנחנו שמחים שההנצחה שלה תהיה חלק מבילוי שמח של אנשים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות