fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומחי השיקום של לוינשטיין מגיעים לקרית ביאליק

הודות לסיכום על שיתוף פעולה ייחודי בין הנהלת כללית במחוז למרכז השיקום המוביל בארץ, יקבלו מבוטחי הקופה הזקוקים לשיקום מעטפת טיפול משודרגת ליד הבית
פגישת עבודה. מומחי השיקום של לוינשטיין והנהלת כללית במחוז | צילום: דוברות כללית
פגישת עבודה. מומחי השיקום של לוינשטיין והנהלת כללית במחוז | צילום: דוברות כללית

הנהלות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי והמרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית סיכמו על הפעלת תוכנית ראשונה מסוגה של שיקום בקהילה, שבה ישתלבו מומחי השיקום של לוינשטיין. עתה, מבוטחי כללית במחוז שיזדקקו לשיקום עתידים לקבל מעטפת טיפול משודרגת במיוחד. על תוכנית השיקום פורצת הדרך סוכם בישיבה שנערכה בבניין הנהלת כללית בחיפה בהשתתפות  מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ד"ר חגי אמיר, הצוות הבכיר במרכז השיקום, מנהל כללית במחוז רונן נודלמן  ונציגי הנהלת המחוז.

שיתוף הפעולה יכלול הגעת אנשי מקצוע מלוינשטיין למרכזי השיקום של כללית בחיפה ולמכון השיקום הנוירולוגי בקרית ביאליק, הכשרות של אנשי המקצוע בקהילה, ימי עיון משותפים, ייעוץ מרחוק ועוד.

בפני האורחים שהגיעו מהמרכז הרפואי לשיקום – לוינשטיין הוצגה הפעילות הענפה של שיקום המתקיימת במחוז, כגון שיקום אינטנסיבי בבתיהם של מטופלים, במסגרת המשך טיפול ומעקב, במכון השיקום הנוירולוגי בקרית ביאליק וכן במכוני הפיזיותרפיה ברחבי המחוז. ד"ר חגי אמיר הציג את הפעילות הייחודית במרכז הרפואי, בדגש על תפיסת שיקום רב תחומית ורב מקצועית הכוללת התייחסות להיבטים גופניים, נפשיים וחברתיים כאחד.

לאחר דיון מעמיק, יצאו האורחים לסיור במכון הפיזיותרפיה בלין ובמכון השיקום החדש שהקימה כללית בגרנד קניון הכולל פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת – מתכונת שתאומץ גם בלין לאחר שחלקו יתפנה הודות למעבר של חלק מהמטפלים למכון החדש. הם התרשמו מההשקעה הרבה של המחוז בשירותי השיקום למבוטחי כללית באזור ומרמתם הגבוהה של אנשי המקצוע.

מתכונת כזו, הדגישו הדוברים, מתאפשרת הודות לייחודה של כללית כקופת החולים היחידה, המפעילה גם מערך גדול של רפואת קהילה וגם רשת בתי חולים משלה, בהם המרכז הרפואי לשיקום – לוינשטיין, שהוא שם דבר בתחום השיקום. הודות לשילוב זה ניתן יהיה להעניק למבוטחי כללית במחוז חיפה וגליל מערבי המשכיות טיפול ומעטפת שיקום כשהם מלווים במיטב המומחים במרכז הרפואי ובקהילה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות