fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהאופוזיציה העירונית להסברה בינלאומית

יו"ר האופוזיציה בקרית מוצקין משמש בימים אלו כמייצג את עמדתה של ישראל נגד ארגון הטרור חמאס ומסביר כיצד עושה חמאס שימוש באזרחים למעשי טרור
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

יו"ר האופוזיציה העירונית בקרית מוצקין, ציקי אבישר, העומד בראש התנועה הציונית העולמית "מעבר לקשת", מגויס בימים אלה להסברת ישראל בעולם בעקבות מבצע "שומר החומות". אבישר מייצג את עמדת ישראל תוך דגש על פעילותו של ארגון הטרור חמאס שפוגע באזרחים.

בוועידה אינטרנטית בינלאומית שנערכה הלילה עם נציגי ארגונים הומניטאריים רובם מדרום אפריקה, בריטניה, צרפת, הודו, גרמניה ומקצתם ממדינות ערב שביקשו להבין את מותם של ילדים בעזה במהלך הלוחמה ואת הסיבות שהובילו להפלתו של הופל מגדל אל-ג'לאא בעזה.

אבישר: "בכל פעם שאנחנו נדרשים לגבות מחיר כבד מארגוני הטרור המתחבאים מאחורי אוכלוסייתם שב וניצב בפנינו האתגר להסביר טוב יותר את ישראל, לתחזק את הלגיטימציה בדיפלומטיה ובתקשורת העולמית ולהיאבק באנטישמיות שמרימה את ראשה ומהווה איום של ממש בעיקר על קהילות יהודיות בתבל".

לאחר שהסביר כיצד עושה עושה חמאס שימוש בתושבי עזה, אומר אבישר: "אלו בדיוק האתגרים הציוניים בהם שותפיי ואני בתנועה הציונית העולמית "מעבר לקשת" מתמקדים בהם בשש השנים האחרונות, ובכל פעם שישראל תחת אש אף ביתר שאת, אנחנו מתגייסים לצו 8 של תומכי לחימה בהסברה בתפוצות, ברחוב, באקדמיה, ברשתות החברתיות ובוועידות אינטרנטיות שמעסיקות את דעת הקהל הבינלאומית כמו זאת מהלילה האחרון".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות