fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאסר עולם לבעל שרצח את אשתו לפני כשנתיים בקרית שמואל

הרכב של שלושה שופטים גזר מאסר עולם על אטרסאו אנעלאם שרצח את אשתו בדם קר לפני כשנתיים. השופטים הרשיעו אותו בעבירה של רצח בכוונה תחילה ללא נסיבות מקלות
מאסר עולם לבעל שרצח את אשתו. זירת הרצח של סיפראש אינעלם (בתמונה הקטנה) בקרית שמואל | צילום: דורון גולן
מאסר עולם לבעל שרצח את אשתו. זירת הרצח של סיפראש אינעלם (בתמונה הקטנה) בקרית שמואל | צילום: דורון גולן

מאסר עולם לבעל שרצח את אשתו. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר מאסר עולם על אטרסאו אנעלאם, 46, שרצח את אשתו סיפראש, 36, בחודש יוני 2018. אטרסאו אנעלאם ארב לאשתו כשחזרה מהעבודה ודקר אותה בסכין מספר רב של פעמים. בית המשפט קבע כי אנעלאם יפצה את ילדיהם בסכום המרבי הניתן בהליך פלילי של 258 אלף שקלים. לבני הזוג ארבעה ילדים, שהיו בני 18, 16, 11 ו-5 בעת הרצח.

הרצח בוצע לאחר מערכת יחסים ארוכת שנים שהחלה עוד באתיופיה. בני הזוג היו פרודים בעת הרצח, ובין השאר סבלה האישה ממסכת התנכלויות מצד הנאשם.

רצח בכוונה תחילה, אין נסיבות מקלות

מכתב האישום עולה כי בני הזוג התגוררו בנפרד והיחסים ביניהם היו מעורערים. ביום הרצח נסע אטרסאו אנעלאם ברכבת מלוד וירד בתחנת קרית מוצקין. בשעות אחר הצהריים חזרה סיפראש מעבודתה ברפאל לכיוון ביתה בשכונת קרית שמואל. כשצעדה על המדרכה סמוך לביתה, התנפל עליה בעלה ודקר אותה מספר פעמים בצוואר ובחזה.

במהלך המשפט הכחיש אטרסאו אנעלאם את המיוחס לו, אך הרכב שלושת השופטים, בראשות השופט כמאל סעב והשופטים יחיאל ליפשיץ וגלית ציגלר הרשיעו אותו בעבירה של רצח בכוונה תחילה ללא נסיבות מקלות.

השופטים ציינו בגזר הדין: "פגיעה בקדושת החיים מהווה פגיעה בעיקרון העליון של האדם, ודיו רב נשפך על הצורך להגן על עיקרון זה".

בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק של "הד הקריות"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות