fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידיעת מבוטחי כללית: הורחבו שעות קבלת הקהל במיון הקהילתי בזבולון

המיון הקהילתי בזבולון פועל כעת ברציפות במהלך כל השבוע, גם בימי רביעי, עד השעה 18:30 ובימי שישי עד הצהריים. כך גם המיון במרכז רפואי לין בחיפה
פועל כיום ברציפות במהלך כל השבוע. המיון הקהילתי של כללית | צילום: דוד חורש
פועל כיום ברציפות במהלך כל השבוע. המיון הקהילתי של כללית | צילום: דוד חורש

הורחבו שעות קבלת הקהל במיון הקהילתי של כללית בקריית הבריאות זבולון, והוא פועל כיום ברציפות במהלך כל השבוע, גם בימי רביעי, עד השעה 18:30 ובימי שישי עד הצהריים. כך גם המיון במרכז רפואי לין בחיפה.

נוכח ההעדפה הגוברת של הקהל לקבל שירות בקהילה – תופעה שתפסה תאוצה בתקופת הקורונה, בשל חשש של המטופלים להגיע לחדר המיון בבית החולים – הרחיבה כללית את שעות השירות במיונים הקהילתיים הגדולים שהיא מפעילה בקריית הבריאות זבולון ובמרכז הרפואי לין. מעתה הם פועלים בימים א'-ה' ברציפות עד שעת ערב מאוחרת, גם בימי רביעי אחר הצהריים, בהם מרפאות האם סגורות.

ההחלטה בכללית להרחיב את שעות הפעילות במיונים הקהילתיים התקבלה, כשהסתמנה תופעה מדאיגה של ירידה משמעותית בשיעור הפניות לחדרי המיון בבתי החולים לעזרה רפואית דחופה, גם במצבים בהם הזנחה או דחייה עלולות לגרום סכנת חיים או הידרדרות בלתי הפיכה בבריאות.

המיון הקהילתי מהווה, ברוב המקרים הרפואיים הדחופים, כתובת טיפול מתאימה ונוחה, עם הרבה פחות חשש מהידבקות בזיהומים בכלל ובקורונה בפרט ועם מסלול בירור וטיפול מקוצר ומהיר. המיון במרכז רפואי זבולון נגיש לתושבי הקריות וחוסך מהם את הנסיעה לחדרי המיון בחיפה – יתרון משמעותי עוד יותר בתקופה בה צומצם היקף התחבורה הציבורית ואנשים מעדיפים למעט בנסיעה כזו.

המיונים הקהילתיים של כללית מצוידים, כמו כל חדר מיון, ויש בהם מיטות עם חיבורים לתשתיות חמצן, מכשור למתן עירויים, אמצעים לניטור לב ועוד.

התשתית כוללת גם מעבדה דחופה ומכון רנטגן. לרשות הפונים למיון הקהילתי עומד בית מרקחת – שירות שאין למי שפונה למיון בבית חולים.

צוות המיון מאויש בבכירי הרופאים במרכז הרפואי, בהם מנהלי מחלקות ויחידות, ולרשות הרופאים גם ייעוץ של כל המומחים במחלקות השונות.

השירות במיון הקהילתי ניתן ללא תשלום מיוחד ובהשתתפות עצמית רבעונית אצל רופא יועץ) בפנייה ישירה, ללא צורך במכתב הפניה ומיועד לגילאי 16 ומעלה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות