fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ל"ג בעומר בקריות: משאיות של חב"ד, בלי מדורות, אכיפה מחמירה

ל"ג בעומר בקריות יתקיים השנה בצל מגבלות הקורונה. חל איסור מוחלט להדליק מדורות. מי שיפר את ההנחיה צפוי לקבל קנס של 500 שקלים. משאיות מוזיקליות יעברו ברחובות
מדורה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

ל"ג בעומר בקריות: היום בערב, שני, אמורים היו להיות השטחים הפתוחים בקריות מלאים במדורות ל"ג בעומר. אולם השנה חל איסור מוחלט על הדלקת מדורות כחלק מצעדי החירום למניעת התקהלות והתפשטות מחודשת של נגיף הקורונה.

על מנת לציין את היום יערכו הרשויות המקומיות פעילויות למען התושבים, ובמקביל יפעילו את מערך האכיפה למנוע הדלקת מדורות.

במהלך החג עצמו תתבצע אכיפה של התקנות האוסרות קיום התקהלות בסמוך למדורה בשטח ציבורי ובשטח פרטי. האכיפה תתבצע על ידי המשטרה בסיוע השיטור העירוני והפיקוח העירוני, שיחלקו דוחות של 500 שקלים למי שיפר את ההנחיות.

קרית אתא

משאית של חב"ד תעבור בין הרחובות העיר, היום ומחר בשעות הערב, ותנעים את זמנם של התושבים. השיטור עירוני יסתובב בכל רחובות העיר והשטחים הציבוריים, והמוקד העירוני עומד לרשות התושבים לדיווח על כל מפגע.

קרית ביאליק

תתוגבר פעילות השיטור העירוני בכל השטחים, גם בשטחים הפתוחים ממזרח לעיר על מנת למנוע הדלקת מדורות. ברחובות העיר תעבור משאית של חב"ד בשיתוף העירייה להנעים את זמנם של התושבים בשירי ילדים.

קרית מוצקין

ההופעה של "הופה היי" תעבור בכל רחובות העיר. יתוגבר מערך הפיקוח והמוקד העירוני על מנת למנוע הדלקת מדורות.

קרית ים

תתבצע אכיפה מוגברת בכל האזורים בעיר על ידי השיטור העירוני והפיקוח. העירייה, בשיתוף עם חב"ד, יפעילו ניידות של חב"ד ברחבי העיר ויביאו לבתים את שמחת ל"ג בעומר והילולת רבי שמעון בר יוחאי באמצעות מוזיקה.

בלי זיהום אוויר

עם זאת, ניתן למצוא גם נחמה באיסור על הדלקת מדורות שמדי שנה גורמות לעלייה חדה בזיהום האוויר ופוגעות בחולים שסובלים מבעיות בדרכי הנשימה. השנה, ל"ג בעומר יצוין באי פגיעה באיכות האוויר. גם התופעה המזעזעת של שריפת בעלי חיים במדורות לא תתרחש השנה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות