fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר 72 ימים במילואים: הלוחם יצא לגיאורגיה כדי להיות נוכח בלידת בתו

אדר מלכה מנהריה, רס"פ מפקדה בהנדסה קרבית, הוזעק בפתיחת המלחמה לשירות מילואים ובשבוע שעבר קיבל אישור מיוחד לצאת לגיאורגיה, כדי ללוות את לידת בתו, שנולדה בהליך פונדקאות. מלכה: "הלב שלי נמצא עם חבריי לגדוד, שנכנסו לעזה, ועם חבריי, עובדי המרכז הרפואי לגליל"
המשפחה התרחבה. אדר מלכה עם אשתו נטע והבת מעיין | צילום: באדיבות המשפחה

נקודת אור משמחת בימים קשים: לאחר שגויס בצו 8 בתחילת המלחמה ושימש רס"פ מפקדה בהנדסה קרבית במשך 72 ימים, יצא אדר מלכה, מנהל מערך טקסטיל והמכבסה של המרכז הרפואי לגליל, לגיאורגיה – שם הגיע היישר ללידת בתו, שנולדה לו ולאשתו נטע בהליך פונדקאות.

"עקב המצב והגיוס למילואים, החלטנו שאשתי נטע ובתנו הגדולה מעיין, יטוסו לחו"ל לפניי, כדי שלא יפספסו את הלידה, ובמשך 72 יום לא התראינו", מספר אדר. "עבורי, זה הבדל קיצוני. ממצב של שדה לחימה עברתי בבת אחת להתנתקות ולאווירה של שקט. הלב שלי נמצא עם חבריי לגדוד, שנכנסו לעזה לאחר עזיבתי, וגם עם עובדיי במרכז הרפואי לגליל".

התפילות נענו. אדר מלכה בזמן הפוגה מהלחימה

נטע מלכה, המבוגרת מאדר ב-15 שנה, ילדה בגיל 50 את בתם המשותפת הראשונה. "החלטנו שאקח חופשת לידה, כאשר נטע למעשה לא הפסיקה לעבוד כל הזמן הזה במסגרת תפקידה כסגנית מנהלת קונסרבטוריון עכו, מנהלת פדגוגית ומורה למוסיקה", הוא אומר.

לבתם השנייה החליטו לקרוא עלמא ("עולם" בארמית), "כי היא הביאה לנו עולם ומלואו, במיוחד בתקופה סוערת זו".

אדר מספר, כי עלמא נולדה במשקל כ-2 ק"ג, והייתה במשך 13 יום בפגיה. "כולנו מאוד התרגשנו, גם מהלידה וגם להיות יחד אחרי תקופה כל כך ארוכה", הא אומר.

אדר ביקש להודות לסגניתו וממלאת מקומו ורד חנו, שתפסה פיקוד במערך טקסטיל של המרכז הרפואי מאז תחילת המלחמה, לעובדי ועובדות מערך הטקסטיל, שעושים לדבריו עבודה מופלאה, ולהנהלה האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי, בהובלתם של משה מיוחס ודרור פאר, התומכים ומסייעים רבות.

בעוד כחודשיים אמורה המשפחה לשוב לארץ מגיאורגיה, יחד עם התינוקת החדשה, עלמא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות