fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר הפרסום בהד הקריות: צו סגירה לתחנת דלק שמכרה דלק לא תקין

לפני כארבעה חודשים פרסם הד הקריות חשד למכירת דלק לא תקין לנהגים שסבלו לאחר מכן מתקלות שונות. נגד התחנה הוצא צו סגירה
תחנת דלק משה דיין. צילום: משה כהן

לפני כארבעה חודשים פתח משרד האנרגיה בבדיקת תלונות של נהגים שתדלקו לאחרונה בתחנת דלק, שמופעלת על ידי זכיין פרטי, ברחוב משה דיין 22 במפרץ חיפה. הבעיות שדווחו מתרכזות בעיקר על בעיות התנעה בבוקר ועל פי החשד, אל מיכלי הדלק דלפו מים אשר פוגעים באיכות הדלק המגיעה למכוניות. תחנת הדלק בבעלות בבעלות "פל ים שירותי אנרגיה בע"מ" ועל התחנה מתנוסס השלט "דלק משה דיין".

בית משפט השלום בחיפה אישר את דרישת משרד האנרגיה להוציא צו סגירה שיפוטי לתחנת הדלק בבעלות "פל ים שירותי אנרגיה בע"מ" מספר 2793, ברחוב משה דיין 22 בחיפה. בקשה זו מגיעה בעקבות עבירות חוזרות ונשנות בגין מכירת דלק לא תקני בתחנה.

תחנת הדלק נמצאת ליד בית הספר הטכני של חיל האוויר, סמוך למפעל של קוקה קולה, והיא מפרסמת את עצמה הודות למחירי דלק זולים שהיא מציעה לנהגים. התחנה הפכה לאבן שואבת, בעיקר לנהגים שעושים קילומטראג' גבוה, שיכולים להגיע לחיסכון משמעותי בהוצאה החודשית על דלק.

תושב קרית אתא (השמות שמורים במערכת-ד"ג) שנהג לתדלק בתחנה סיפר להד הקריות: "אני מתדלק שם בחצי השנה האחרונה ולא היו בעיות עד לפני כחודש שאז התחלתי להיתקל בקשיים כשאני מנסה להתניע את האוטו בבקרים. האוטו שלי מטופל היטב אבל הבעייה של ההתנעה בבוקר החמירה עד למצב שהחלפתי פלגים כי כבר לא הבנתי מה הבעייה. אחרי שראיתי בפייסבוק שיש עוד אנשים עם בעיה כזאת, דיברתי עם בעל התחנה שהזמין אותי לתחנה. כשהגעתי אחד העובדים הציע לי תוסף דלק בחינם ולא הסכמתי. עברתי לתדלק במקום אחר והבעיה נעלמה".

ממשרד האנרגיה כי ביום רביעי שעבר נלקחו דגימות דלק מהתחנה, ואלו נמצאו לא תקניות. זאת לא הפעם הראשונה בה נדגם דלק לא תקני בתחנה, כאשר בחודש פברואר, נמצא כי הסולר והבנזין בתחנה לא עמדו בתקן.

אל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה הגיעו מספר רב של תלונות ציבור הנוגעות לאיכות הדלק בתחנה. לאור זאת, הודיע נציג מינהל הדלק והגז למנהלי התחנה כי עליהם להפסיק את שיווק הדלק במידית. במקביל, ולאור העבירות החוזרות והנשנות, הגישה הלשכה המשפטית במשרד לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום ובקשה למתן צו סגירה שיפוטי, ובית המשפט אישר את הבקשה.

ממשרד האנרגיה נמסר כי: "בעלי התחנה לא שיתפו פעולה עם גורמי הפיקוח והחקירה במינהל הדלק והגז במשרד, ואף הערימו עליהם קשיים בביצוע תפקידם. בנוסף, למרות ההוראה לסגור את התחנה, המשיכו החשודים למכור בה".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות