fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: תלמידות בחטיבת דפנה מורשות ללמוד במכנסיים קצרים בחום הכבד

מועצת התלמידים פנתה להנהלה בבקשה לאפשר לבנות להגיע לבית הספר במכנסיים קצרים, ובקשתה לא נפלה על אוזניים ערלות. מנהלת בית הספר: "גאה מאוד בתלמידיי ובצוות החינוכי"
מכנסיים קצרים | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
מכנסיים קצרים | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

לאחר שאתמול, שני, תלמידות ברעננה לא הורשו להיכנס במכנסיים קצרים לבית הספר, פנתה קבוצת תלמידות משכבת ט׳ בחטיבת הביניים אורט דפנה בקרית ביאליק למנהלת, בבקשה לאשר הגעה לבית הספר במכנסיים קצרים.

שקד להב, מכיתת ט׳2, דוברת הקבוצה, טענה שמדובר בשבוע שרבי ברוב אזורי הארץ ויהיה קושי רב להישאר במכנסיים ארוכים במשך יום הלימודים. מה שנגע במיוחד לליבה של מנהלת בית הספר הם הדברים שאמרה להב על תהליך ההתבגרות שעברו בכל התקופה האחרונה ששהו בבית, על המוטיבציה והאחריות שהוטלה עליהם בכל תקופת הלמידה מרחוק. התלמידה שבה וביקשה להמשיך לסמוך עליהן ולהאמין בהן גם עכשיו.

תלמידת אורט דפנה בקרית ביאליק. צילום: פרטי

הטיעונים שהעלתה התלמידה הגיעו לאוזניים קשובות. המנהלת פנתה לרכזות השכבה, וביחד חשבו על תוכנית פעולה. הן שיתפו את מועצת התלמידים והיו"רית נועה זיקרויסקי מכיתת ט'4, והוחלט להעביר את האחריות לתלמידים עצמם.

מועצת התלמידים שלחה הודעה לכל תלמידי בית הספר בזו הלשון: "לקראת החזרה ללימודים, מועצת התלמידים פנתה להנהלה והוחלט לאפשר לבנות להגיע במכנסיים קצרים לבית הספר (לא מכנסיים ממש-ממש קצרים, בכל זאת בית ספר). השבוע הוא שבוע ניסיון, ובשבוע הבא תתקיים ישיבה ויוחלט אם להמשיך כך. שיתוף פעולה של כולם יעזור בכל".

מנהלת בית הספר רעיה טובול: "חשוב לציין שהמכנסיים הקצרים הם רק מטפורה ליכולת של בית הספר להעצים תלמידים, לסמוך עליהם ולעודד יזמות חברתית לצד יוזמות אחרות. אני גאה מאוד בתלמידיי ובצוות החינוכי, בקשר האנושי וביכולת התלמידים להביע את עצמם ולהצליח. ניפגש ביוזמות הבאות".

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות