fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיכר על שם מד"א

בפעם הראשונה בישראל, רשות מקומית חונכת כיכר על שם הארגון מציל החיים בישראל
כיכר מד"א בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית מוצקין חונכת היום כיכר על שם ארגון מגן דוד אדום. הכיכר נמצאת מול תחנת מד"א בעיר והיא התחנה השנייה בגולדה במרחב כרמל של מד"א ומשרתת את כל תושבי הקריות.

בחודש אפריל שנה שעברה, במהלך ישיבת חירום שנערכה בעירייה עם התפשטות נגיף הקורונה, העלה ראש העירייה חיים צורי, את הרעיון לשנות את שמה של הכיכר לכיכר מד"א. "מד"א הוא הארגון שלוחם בחזית, אנשיו מבצעים בדיקות בשטח לקורונה תוך סכנת הדבקה, טיפול בתאונות דרכים ובחולים, וכל זאת בתקופה הכי מאתגרת ובמשבר הבריאותי הכי חמור ומאתגר שאירע במדינה. על כך הארגון, על כל עובדיו, ראויים להערכה עצומה" אמר  צורי.

חנוכת כיכר מד"א. צילום: דוברות העירייה

מנכ״ל מד״א אלי בין: ״אני מעריך מאד את שיתוף הפעולה עם קריית מוצקין, תחנת מד״א הפועלת בעיר כמרחב האיזורי היא מהגדולות באיזור כולו. לא אשכח כיצד ידידי, ראש העיר, חיים צורי תמיד רואה בראש מעייניו את התושבים, אם זה בדרישה שלו לקיים בדיקות וחיסונים בבתי אבות ואם בדאגה שלו לרעש האמבולנסים שמפר את שלוות חיי התושבים. קריית מוצקין כפי שאני רואה אותה היא לא רק אחת הערים היפות בישראל אלא כי אם אחת הערים המנוהלות לתפארת בכל הארץ״.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות