fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: ישיבת עבודה תחת איום הקורונה

ישיבת עבודה שאמורה הייתה להתקיים באגף ההנדסה בעיריית קרית ים, נערכה ברחבת הכניסה לעירייה כדי לעמוד בהנחיות של משרד הבריאות
קרית ים: ישיבת עבודה תחת איום הקורונה
כך נראית ישיבת עבודה תחת איום הקורונה | צילום: דוברות עיריית

בעיריית קרית ים קיימו הבוקר, שלישי, ישיבת עבודה תחת איום הקורונה.

באגף ההנדסה של עיריית קרית תוכננה להתקיים הבוקר ישיבה בנושא תכנון הטיילת הדרומית שאמורה לחבר את קרית ים לחיפה. הישיבה תואמה עוד לפני מספר שבועות בהשתתפותם של כל המתכננים, בהם אנשי משרד התכנון א.ב אדריכלים.

כשהגיעו המשתתפים הבוקר, שלישי, לישיבה התברר שחדר הישיבות צר מלהכיל את כולם על פי הנחיות משרד הבריאות. באין ברירה אחרת החליט מהנדס העיר, יובל ברנוב, להעביר את הישיבה לחלל מתאים אשר יעמוד בהנחיות המאפשרות השתתפות של 10 בני אדם ובמרחק של שני מטרים האחד מהשני. חלל כזה נמצא רק ברחבת הכניסה לעירייה ולפיכך החליט מהנדס העיר לקיים את הישיבה באוויר הפתוח ולעיני העוברים ושבים.

בדיון הציגו המתכננים את עיקרי התוכנית, שתחבר את הטיילת של קרית ים לזו של קרית חיים מחוף ימית עד לחיפה ותיצור למעשה רצף תשתיתי לאורך כל רצועת החוף של הקריות. העבודות בשטח יחלו בשבוע הבא, ובפרויקט יושקעו כ-6 מיליון שקלים.

בעיריית קרית ים פועלים בחודשים האחרונים להפשרת רצועת החוף הגובלת במפעל רפאל, שפתיחתה לציבור תאפשר למעשה גישה רצופה מחיפה ועד עכו ואפילו עד ראש הנקרה.

ברנוב, אמר בתום הישיבה כי זו חוויה בהחלט בלתי שגרתית וכי הוא שמח שנמצאה דרך לקיים את הישיבה החשובה ובמקביל לתת דוגמה אישית לכל תושבי העיר כיצד יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות.

הנחיות חדשות של משרד הבריאות

משרד הבריאות פרסם הבוקר, שלישי, שורה של הנחיות חדשות לציבור. ההנחיות באות כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בקרב האוכלוסייה. בין השאר ההנחיות אוסרות על יציאה לפארקים ולים.

אין לצאת מהבית, למעט במצבים המחייבים זאת. עבודה בהתאם למגבלות הקבועות שיפורטו להלן ובהתאם לתקנות שיפורסמו בנפרד, הצטיידות במזון, תרופות, שירותים רפואיים ושירותים חיוניים אחרים.

אין לצאת מהבית לפארקים, לגינות משחקים, לחוף הים, לבריכה, לספריות, למוזאונים, לשמורות טבע וגנים או למרחבים ציבוריים אחרים, למעט יציאה של ילדים במסגרת המשפחה בלבד או עם בעל חיים באופן בודד.

נכון לשעה זו בישראל יש 324 חולי קורונה מאומתים, חמישה מהם במצב קשה.

בצפון מאושפזים חולי קורונה בבתי החולים רמב"ם, בני ציון וכרמל. הלילה, אושפז חולה קורונה ראשון במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ובשעות האחרונות אושפז בנהריה חולה נוסף.

פניות בנושא קורונה ובידוד בית: קול הבריאות 5400* (בשעות 08:00 – 23:00), או במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*

לעדכונים באתר משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות