fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישיבת הבוקר של עיריית קרית ים מועברות בשידור חי

עיריית קרית ים משדרת מדי בוקר בפייסבוק את ישיבת הצוות "שגרה בחירום" המטפל בנעשה בעיר ונותן מענה לתושבים מסביב לשעון. הרכב המשתתפים משתנה מדי יום, כך שהמידע מתקבל ממקורות שונים
ישיבות בשידור חי בקרית ים | צילום: דוברות העירייה
ישיבות בשידור חי בקרית ים | צילום: דוברות העירייה

ישיבות בשידור חי בקרית ים: מאז החל משבר הקורונה לפני כשבועיים, משדרת עיריית קרית ים מדי בוקר את ישיבת הצוות "שגרה בחירום" המטפל בנעשה בעיר ונותן מענה לתושבים מסביב לשעון. השידורים החיים מועברים ברשת הפייסבוק.

בישיבות עיריית קרית ים משתתף גם נציג של פיקוד העורף המעדכן את הצוות והצופים במידע חיוני הנוגע לעיר המתקבל מצה"ל. את הישיבות מוביל ראש העירייה, דוד אבן צור.

הישיבות בשידור חי, המתקיימות מדי יום בשעה 09:00, נערכות על פי הנוהל של מקסימות 10 משתתפים במרווחים של שני מטרים האחד מהשני. הרכב הגורמים המקצועיים משתנה מדי יום, כך שהמידע מתקבל ממקורות שונים מאגפי הרווחה, התברואה החינוך הביטחון ועוד. המשתתפים אף קשובים לשאלות שמפנים אליהם התושבים בזמן אמת ומגיבים להן בזמן השידור ואחריו.

באחת הישיבות השבוע השתתף מפקד תחנת זבולון, נצ"מ קובי קרני, שסקר את המצב נכון לאותו יום ואת היערכות המשטרה לקראת הימים והשבועות הבאים.

בפיקוד העורף הביעו השבוע הערכה רבה ליוזמה של עיריית קרית ים ואף המליצו לרשויות נוספות לאמץ אותה ולחזק בדרך זו את הקשר עם התושבים ואת האמון שלהם ברשות המקומית ככלי מרכזי לאספקת מידע.

בעירייה מציינים כי מדי יום צופים בשידור החי עשרות תושבים וכי יש אלפי צפיות נוספות בשידור המוקלט.

אתמול, ראשון, פנה ראש העירייה דוד אבן צור לחברות הכבלים והלוויין בבקשה לפתוח את כל הערוצים לציבור הרחב לאור מצב החירום.

"השעה היא שעת מבחן גדולה לכולנו, וחובה על כולנו להתגייס ולעשות כמיטב יכולתנו בדיוק כפי שעושים הצוותים הרפואיים וכל צוותי החירום והעובדים החיוניים במשק וברשויות המקומיות", כתב אבן צור בפנייתו לחברות יס והוט.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות