fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירידה חדה בפשיעה בקרית ים

מנתוני משטרת זבולון מתברר כי נרשמה ירידה משמעותית בהיקף הפעילות העבריינית בעיר בשנת 2019
עיריית קרית ים. צילום: דורון גולן

נתונים מרשימים ביותר של  ירידה משמעותית בכל תחומי הפשיעה בקרית ים, הוצגו בפני ראש עיריית קרית ים,  דוד אבן צור, וצמרת העיריה. את הנתונים הציגו מפקדי תחנת משטרת זבולון בפיקודו של נצ"מ קובי קרני וסגנו סנ"צ זוהר מסלוואי אשר ביקרו בעירייה.

בסקירת נתוני שנת 2019 והיעדים המרכזיים לשנת 2020 בנושא השיטור העירוני בקרית ים, הציגו מפקדי תחנת זבולון לראש העירייה בין היתר ירידה דרסטית של 56 אחוזים בגניבת כלי רכב, ירידה של 43 אחוזים בהתפרצות לעסקים ומחסנים וירידה של -39 אחוזים בהיקף הסחר בסמים בעיר.

רפ"ק יהונתן הלוי, מפקד משרד תנועה בתחנה, ציין כי חל שיפור גדול בהפחתת תאונות הדרכים בכבישי הקרייה, ובמיוחד במספר תאונות הדרכים הקשות, כאשר בשנת 2019 נרשמו בעיר שלוש תאונות דרכים קשות בלבד  לעומת 14 תאונות בשנת 2018. אבן צור שיבח את עבודת השיטור העירוני, בפיקודו של רפ"ק השיטור העירוני רמי מזרחי והמש"ק קהילתי מיכה אטיאס, אשר אף נבחר באחרונה לשוטר מצטיין של תחנת זבולון כשלצדו פקח מיחידת הפיקוח העירונית.

נצ"מ קרני ציין כי שיתוף הפעולה ההדוק עם הרשות המקומית, בייחוד עם הפיקוח העירוני ברשותו של רימון תומא ועם כלל אגפי העירייה, הינו המפתח להצלחה שנרשמת בשנים האחרונות. הצוותים סיכמו במטרות עיקריות לשנת 2020, הכוללות דגש מיוחד על חוף הים, התאמה ואפיון פעילות עונתי, המשך המאבק בתאונות הדרכים ועוד, למען שיפור ושמירה על איכות חייהם וביטחונם האישי של תושבי קריית ים ומבקריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות