fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדשות טובות: ירידה במספר חולי הקורונה בקריות וחיפה

בקריות ובחיפה יש, נכון להיום חמישי, 23 באפריל, 218 חולי קורונה מאומתים. הממשלה אישרה תיקון לתקנות שעת חירום להגבלת היציאה למרחב הציבורי ביום הזיכרון ויום העצמאות
218 חולים מאומתים בקריות ובחיפה | צילום: דוד חורש, דוברות כללית
218 חולים מאומתים בקריות ובחיפה | צילום: דוד חורש, דוברות כללית

מגמה של ירידה במספר חולי קורונה בקריות ובחיפה, ונכון להיום, חמישי, 23 באפריל, עומד מספרם על 218 חולים מאומתים – ירידה של שישה חולים לעומת יום שני השבוע, אז עמד מספרם על 224 חולים מאומתים. כך נמסר הבוקר ממשרד הבריאות.

קרית ים

מהמידע שנמסר ממשרד הבריאות עולה, כי בקרית ים יש 24 חולי קורונה מאומתים – עלייה של חולה אחד לעומת יום שני.

קרית ביאליק

בקרית ביאליק יש היום 13 חולי קורונה מאומתים – ירידה של שלושה חולים לעומת יום שני.

קרית אתא

בקרית אתא יש היום 22 חולי קורונה מאומתים – עלייה של חולה אחד לעומת יום שני.

קרית מוצקין

בקרית מוצקין רשומים 11 חולים מאומתים – ירידה של חולה אחד לעומת יום שני.

חיפה

בחיפה, כולל קרית חיים וקרית שמואל, יש 148 חולים מאומתים – ירידה של ארבעה חולים לעומת יום שני השבוע.

על פי נתוני משרד הבריאות, נכון להבוקר, ישנם בישראל 14,592 חולי קורונה מאומתים. 191 חולים נפטרו.

יום הזיכרון

הממשלה אישרה בישיבת ממשלה טלפונית תיקון לתקנות שעת חירום להגבלת היציאה למרחב הציבורי ביום הזיכרון ויום העצמאות. התקנות מאפשרות יציאה מהבית לצורך ביקורי התייחדות והנצחה בקברי חללי צה״ל, נפגעי פעולות איבה ואתרי הנצחה עד ערב יום הזיכרון, יום ב׳, 27 באפריל, בשעה 16:00.

על פי התקנות בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון (החל מיום ב׳, 27 באפריל, בשעה 16:00) לא תתאפשר יציאה מהבית לשם ביקור בבתי העלמין ואתרי ההנצחה.

יום העצמאות

החל מיום ג׳, 28 באפריל, בשעה 17:00 ועד ליום ד׳, 29 באפריל, בשעה 20:00, יוכל אדם לצאת מביתו רק לצורך הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בלבד וקבלת שירותים חיוניים בלבד בתחום יישוב מגוריו, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו. בתקופה זו תופסק פעילות התחבורה הציבורית.

משרד הבריאות שב ומדגיש כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם. לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית בהתאם לתקנות, בהתאם למתכונת שחלה בליל הסדר.

תיקונים נוספים אותם אישרה הממשלה לתקנות שעת החירום: ניתן לצאת מהבית גם לצורך ראיון עבודה. יתאפשר קיום של חתונות בשטח פתוח ובהשתתפות של עד 19 אנשים תוך שמירת מרחק של שני מטרים לפחות בין אדם לאדם.

212 חולי קורונה בקריות ובחיפה
218 חולי קורונה בקריות ובחיפה

לאתר משרד הבריאות

מספר חולי קורונה בקריות ובחיפה מתעדכן באתר ככל שמתקבל ממשרד הבריאות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות