fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יחסים דיפלומטיים בין קרית ביאליק לבלארוס

שגריר בלארוס ביקר בקרית ביאליק עם אנשי עסקים. כעת מחפשים שיתופי פעולה כלכליים
שגריר בלארוס בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

לראשונה ביקר שגריר בלארוס בישראל, יבגני וורוביוב בקרית ביאליק כאורחו של ראש העירייה אלי דוקורסקי. השגריר ביקש לבקר בעיר לאור קשרי ידידות עמוקים המתקיימים בין קריית ביאליק לבין עיר גלובוקי בבלארוס. השגריר הגיע בליווי קונסול השגרירות אנדרי סאדובסקי, בכדי להעניק באופן אישי הזמנה רשמית לראש העירייה להשתתף בפסטיבל הדובדבן המסורתי המתקיים בגלובוקי.

דוקורסקי הציג בפני השגריר את מאפייני העיר, את כיווני התפתחותה ואף ביקר איתו בכיכר החדשה בשדרות וייצמן המוקדשת לקשרי ידידות עם בלארוס שבמרכזה עומד הפסל בצורת עץ דובדבן. השגריר הדגיש את נושא קידום העסקים המשותפים בין בלארוס וישראל ופיתוח פרויקטים כלכליים משותפים. דוקורסקי הזמין את השגריר להגיע לקרית ביאליק במהלך חודש ספטמבר יחד עם אנשי עסקים מבלארוס ולסייר במפעלים ועסקים הקיימים באזור התעשייה בעיר בכדי לאתר נקודות עניין ושיתופי פעולה משותפות.

דוקורסקי: "אנו מקיימים קשרי ידידות עם מדינות רבות, אך עלי לציין את הקשר החם והייחודי הקיים עם העיר גלובוקי בבלארוס. לאור חילופי גברא בהנהלת העיר בגלובוקי נשמח להכיר את ההנהלה החדשה ולהמשיך לפתח את הקשרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות