fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולוגי של מועדון "הפלקה", הלך לעולמו

יוסי שטרוזמן, אביה של מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה, שש שנים לאחר מות רעייתו אתי. הוא ניהל במשך שנים את המועדון הים-תיכוני המיתולוגי "הפלקה", שבו פרצו זמרים כמו אייל גולן ומשה פרץ. גולן: "הוא האמין בי מהרגע הראשון"
יוסי שטרוזמן | צילום מסך, באדיבות קשת
יוסי שטרוזמן | צילום מסך, באדיבות קשת

יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולוגי של המועדון הים-תיכוני "הפלקה", הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. שטרוזמן, אביה של מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן ("ערב טוב עם גיא פינס"), מת שש שנים בדיוק לאחר מות רעייתו אתי. במועדון שניהל פרצו זמרים כמו אייל גולן ומשה פרץ.

בתו של שטרוזמן, שלמור שטרוזמן, נפרדה ממנו בפוסט באינסטגרם: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אליי בעולם, הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי, אני קוראת לזה אהבת אמת. ההלוויה תתקיים מחר, יום שני ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול".

אייל גולן כותב על יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולגי של מועדון הפלקה שהלך היום לעולמו:

״כשהתחלתי את הדרך שלי הופעתי במועדון הכי נחשב באותם הזמנים, מועדון ״הפלקה״ במה שהייתה שמורה לאמנים הכי מצליחים בז׳אנר הים תיכוני והכי גדולים שיש והצלחתי איכשהו להשתלב שם בהופעות בזכות בן אדם אחד – יוסי שטרוזמן שהיה מנהל המועדון והאמין בי מהרגע הראשון, כשאף אחד לא הכיר אותי.

היום יוסי הלך לעולמו ואני בכאב גדול, יוסי היה בן אדם עם לב ענק, מצחיק, צנוע וחבר אמת שלא אשכח לעולם את מה שהוא עשה עבורי ועבור הז׳אנר הים תיכוני בישראל.
יהי זכרו ברוך״

ליאור נרקיס מגיב על פטירתו של יוסי שטרוזמן מנהל מועדון הפלקה שהלך היום לעולמו:

״עצוב לי מאוד לקבל את הידיעה הזו, ככה בחג. שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה, תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע, משתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך.
אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הבטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד. ״

דודו אהרון מגיב על פטירתו של יוסי שטרוזמן מנהל מועדון הפלקה שהלך היום לעולמו:

משתתף בצער המשפחה על לכתו של יוסי שטורזמן יקרינו!
הזיכרון שלי ממנו הוא זיכרון שיחרט ותמיד ילך איתי לאורך כל הקרירה, הייתי בתחילת דרכי כשהופעתי בפאלקה עם האלבום ראשון, הפלאקה המיתולוגי באותם ימים היה בשנה האחרונה שלו לפני סגירתו … ובאותם ימים הייתי מגיע להופיע בפלאקה זמר צעיר ולא עם טונות של ביטחון ויוסי תמיד דאג לקבל את פניי עם החיוך הקסום שלו תמיד דואג כמו אבא טוב!
זוכר את השיחה שלו איתי באותו זמן שאלתי אותו אם הוא עצוב שהפלאקה עומד להסגר, הוא אמר לי ״דודו לכל דבר טוב בחיים יש סוף אבל לכל סוף טוב יש גם התחלה חדשה ״
ואז לפני שעליתי לבמה הוא אמר לי ״דודו אתה תזכור את ההופעה הזאת לכל החיים״ שאלתי אותו למה? הוא אמר לי אתה הזמר האחרון שהולך להופיע בפלאקה… וככה היה.
זוכר שיחות אחרי הופעות במשרד שהיה ממש כמו מנטור גדול בשבילי, אומר לי להשאר עם רגליים על הקרקע ולא להסתנוור איך הוא תמיד אומר לי ״דודו תשאר דודו מעקרון אל תשכח!״
אני יודע וראיתי בעיינים שלי כמה הוא עזר לזמרים ולזמרות בתחילת דרכם, אצלו לא היה גדול וקטן כולם היו שווים!
תמיד אזכור אותו כאיש עניו ושמח עם כריזמה בלתי נגמרת איש כל כך אהוב ומחבק כל אדם!
יהי זכרו ברוך

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות