fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה מרגשת: מאפה חם לחיילים בכל יום ראשון

הבעלים של "מאפית המפגש", מתן נאור, החליט שבכל יום ראשון הוא מפנק את החיילים הממתינים מול העסק שלו, בתחנה קטנה וצפופה מחוץ ללב המפרץ.
"מאפית המפגש" מפנקת את החיילים שלנו | צילום: באדיבות מתן נאור
"מאפית המפגש" מפנקת את החיילים שלנו | צילום: באדיבות מתן נאור

בתחילת ינואר, ממש בתחילת הסגר השלישי, קניון לב המפרץ והתחנה המרכזית נסגרו בעקבות הנחיות הקורונה.

בעקבות כך החיילים שהיו מגיעים אל התחנה המרכזית להמתין לאוטובוסים בדרכם לבסיסים, נאלצו להמתין מחוץ לקניון בקור ובצפיפות.

מתן נאור (27), תושב קרית חיים, עבד כמפיק מסיבות בצפון במשך עשור, במועדונים הכי נחשבים באזור. כיום הוא עובד בעסק המשפחתי, "מאפית המפגש" בצ'ק פוסט הממוקמת מול הקניון.

מתן שם לב בנסיעותיו לעבודה בימי ראשון, באותם החיילים הממתינים לאוטובוסים. "כשראיתי אותם החלטתי שאני רוצה לפתוח להם את השבוע בדרך טעימה עם חיוך גדול על הפנים" אומר מתן, "ואין דרך טובה יותר כמו לאכול סמבוסק חם לפני העלייה לאוטובוס".

מתן לא היה יכול להתעלם מאותם חיילים שעומדים לנסוע לעוד שבוע ארוך בבסיסים השונים ונאלצים לחכות בחוץ, והחליט באופן ספונטני לחלק להם את הסמבוסק החם והטרי של העסק שלו.

לאחר שראה את החיוכים וההתלהבות של אותם חיילים, החליט שבכל יום ראשון יגיע בבוקר לאזור ההמתנה בו הם מחכים על מנת לפנק אותם במאפים טעימים.

 

"מאפית המפגש" בצ'ק פוסט | צילום: באדיבות מתן נאור
"מאפית המפגש" בצ'ק פוסט | צילום: באדיבות מתן נאור

"מאפית המפגש" נוסדה בשנת 1993, עסק משפחתי שהוקם ע״י אליהו נאור ועבר אל בניו מתן ומושיקו נאור. לעסק כיום יש שני סניפים הסניף הראשי בצ'ק פוסט וסניף נוסף ברחוב אח"י אילת שבקרית חיים.

תקופת הקורונה הייתה לא פשוטה גם להם, הסניפים של "מאפית המפגש" עבדו במתכונת של משלוחים וטייק אווי בלבד ונאלצו להתאים את עצמם להנחיות וצמצמו בצוות העובדים.

מתן משתף: "ההסתגלות הייתה לא קלה, אך ביצענו אותה בצורה מהירה ויעילה כי השכלנו להבין שבכל משבר כמו שאומרים יש גם הזדמנות".

אחד החיילים צילם את מתן באחת מהפעמים בהם חילק את המאפים ושיתף בפייסבוק על המצווה המרגשת, רק אז נודע על היוזמה שמתן לקח על עצמו וכך גם התגובות החמות לא איחרו לבוא.

"קיבלתי המון תגובות מפרגנות ואוהבות אבל לא בשביל זה עשיתי את זה" מספר מתן "מבחינתי אין סיפוק גדול יותר מלראות את החיילים שלנו שמחים, מחיוכים ושבעים ולאחל להם שבוע טוב ומבורך".

 

 

 

 

יש לכם סיפור כתבו לי: rina14kis@gmail.com 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות