fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמי האש חילצו טבעות מידה של תושבת קרית ביאליק

זו הפעם השנייה בתוך שבוע שלוחמי האש מוזעקים לאירוע של חילוץ טבעת מאצבע. הפעם זוהי בחורה צעירה, תשובת קרית ביאליק, שאצבעותיה התנפחו לאחר לידה
חילוץ טבעת מאצבעותיה של אישה | צילום: דוברות כיבוי והצלה
חילוץ טבעת מאצבעותיה של אישה | צילום: דוברות כיבוי והצלה

מקרה שני של חילוץ טבעת מידה של אישה בתוך שבוע על ידי לוחמי האש.

הבוקר, ראשון, נקרא צוות לוחמי האש מתחנת מפרץ חיפה לרחוב חרמון בקרית ביאליק לביתה של בחורה צעירה לאחר לידה לצורך חילוץ טבעת.

צוות הלוחמים רס"ר רועי חביה וכבאי ליאוניד זלוטובר, בשיתוף פעולה עם חובשי מד"א, פעלו בעדינות רבה וחתכו את טבעות האירוסים והנישואים בזהירות שיא מאצבעותיה של הבחורה.

האירוע הסתיים ללא פגיעות. לאצבעות שלום.

בשבוע שעבר הוזעקו לוחמי האש לביתה של אישה בת 95 בקרית אתא, גם כן למקרה חילוץ טבעת, שמיאנה להשתחרר מהאצבע.

ביום שני שעבר, בשעות הערב, הוזעקו לוחמי האש לביתה של קשישה ברחוב המייסדים בקרית אתא למקרה נדיר של חילוץ טבעת, הממאנת להשתחרר מהאצבע. לוחמי האש אמנם רגילים לקבל קריאות על מקרי חילוץ שונים ומשונים, כמו חילוץ בעלי חיים ורכוש, אך גם ותיקי תחנת הכיבוי אינם זוכרים קריאה כזו של חילוץ טבעת מאצבעה של אישה.

צוות הכיבוי של תחנת משנה מפרץ חיפה שהגיע לביתה של האישה כלל את רס"ר רועי חביה ורס"ל מומי חימי.

רס"ר חביה מספר: "כשהגענו לדירה, המתינה לנו ביתה של הגברת וסיפרה לנו על ניסיונות חילוץ רבים, כולל של צורף שהגיע אליה לשם כך. כל הניסיונות כשלו.
"הלחץ הרב של הטבעת גרם להתנפחות האצבע. ניגשנו לגברת, ובעדינות שיא, בשל גילה ובשל המצב הרגיש, הצלחנו לחתוך את הטבעת משני צידיה וחילצנו את הטבעת".

חילוץ הטבעת עבר בשלום. האישה נבדקה על ידי מד"א וקיבלה טיפול להקלת הכאב והלחץ. מצבה טוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות