fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בואו להתחתן בחוף הים או בפארק העירוני

חתונה בחוף הים או בפארק העירוני, מתאים? העיריות קרית ים וקרית מוצקין מצאו פתרון לימי קורונה עבור זוגות הנאלצים לדחות את חתונתם פעם אחר פעם
חתונה בחוף קרית ים | צילום: דוברות העירייה
חתונה בחוף קרית ים | צילום: דוברות העירייה

מה דעתכם על חתונה בחוף הים או בפארק העירוני? זוגות רבים, שטקס חתונתם נדחה לתאריך לא ידוע עקב סגירת אולמות האירועים בגלל נגיף הקורונה, מחפשים מקומות שבהם יוכלו להתחתן. שתי רשויות מקומיות בקריות – קרית ים וקרית מוצקין – מציעות לזוגות אלו מקומות מרכזיים לחתונה.

ביוזמתו של ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, מזמינה העירייה את הזוגות הצעירים בעיר לערוך את חופתם בחוף הים על הבמה המרכזית בפארק איינשטיין אל מול השקיעה.

מהעירייה נמסר, כי הטקסים, המיועדים רק לזוגות מהעיר, יתקיימו על פי הנחיות משרד הבריאות וכי העירייה תסייע לזוגות בסידורים. כמן כן הם יידרשו להשתמש בשירותים של ספקים מקומיים בלבד. מכיוון שבעירייה נערכים לכך שיהיה ביקוש רב לקיום החתונות בחוף הים, ההרשמה תהיה על בסיס "כל הקודם זוכה".

לדברי אבן צור, בימים אלה של הגבלות המקשות כל כך על הזוגות הצעירים הנאלצים לדחות את חתונותיהם פעם אחר פעם, עשויה היוזמה להיות פתרון ראוי ומכובד. הוא ביקש לאחל לכל הזוגות מזל טוב והבטיח להשתדל ולהשתתף בחתונות ככל שיאפשר לו לוח הזמנים הצפוף שלו.

רוצים חתונה בחוף הים? ההרשמה לחתונות החוף בקרית ים מתקיימת בעירייה. פרטים בטל': 04-8789785.

חתונה בפארק בקרית מוצקין | צילום: דוברות העירייה

ואילו בקרית מוצקין, הפתרון שנמצא הוא להציע את הפארק העירוני לחתונה של עד 20 איש בהתאם להנחיות משרד הבריאות וללא תשלום.

את האירוע יש לתאם עם מנהל הפארק, אורן גולדברג, בטל': 050-2337373.

ראש העירייה חיים צורי: "הרגעים החשובים והמשמעותיים של החיים בחוויה רומנטית בפארק בקרית מוצקין״.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות