fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתונה בזמן מלחמה: אדיר מילר, עדן חסון וליאור נרקיס, הפתיעו את החתן הלוחם

אוהד קדוש, חייל מילואים מגדוד 906 המשרת בעזה, נאלץ לבטל את חתונתו עם בחירת ליבו עדן סבג עם תחילת מלחמת 'חרבות ברזל'. ואז הוא זכה להפתעה ענקית
פתח את ליבו ואת ביתו. רוני אינסאז עם הזוג עדן ואוהד ולוחמי צה"ל צילום: אסף לב

השדרה הראשית בכניסה לסביון התקשטה בילדי ובתושבי היישוב שעמדו עם פרחים ודגלי ישראל כדי לשמח חתן וכלה ולחגוג בשמחתם של עדן סבג (28) ואוהד קדוש (30), זוג אדריכלים, תושבי העיר אופקים, שחלמו על חתונה אלגנטית.

עדן ואוהד, שהיו צפויים להתחתן בגן אירועים בעיר אופקים, נאלצו לבטל את חתונתם שתוכננה כשנה מראש, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' וקריאה לצו 8 של אוהד, המשרת בימים אלו בגדוד 906 מרגמות, בעזה.

איש העסקים רוני אינסאז, מבעלי רשת סקופ, שנחשף לסיפור של הזוג, החליט לתרום את ביתו ולחגוג לזוג הצעיר חתונה מושקעת במיוחד. כ-200 בני משפחה וחברים וכ-40 לוחמים מהפלוגה של אוהד, ששוחרו ל-24 שעות מעזה במיוחד לאירוע, הגיעו לחצר ביתו של איש העסקים רוני אינסאז שבסביון, שם התקיים האירוע. את כל ההכנות לחתונה תיכנן אינסאנז יחד עם הכלה עדן וזאת לאחר שהובטח לה שאוהד יצא מעזה לחופשה מיוחדת של 3 ימים.

בכניסה לחצר הבית שהפך בין לילה לגן אירועים, נערכה קבלת פנים למוזמנים, שכללה ארוחת שף, בר משקאות עשיר ולהקת מוזיקה שקיבלה את האורחים. לאחר הקוקטייל החל טקס חופה כהלכתו שנערך על ידי רב המועצה הדתית של סביון, שמואל ביסטריצקי יחד עם רבה של העיר אופקים, הרב אסף וקנין.

הזמרים עדן חסון וליאור נרקיס בחופה

הפתעת החתונה לזוג הצעיר: אומנים שהתנדבו לחגוג, ביניהם: הסטנדאפיסט אדיר מילר – שהנחה את החתונה, והזמרים עדן חסון וליאור נרקיס, שהכניסו לחופה את הזוג המאושר ולאחר מכן נערכו הופעות חיות וריקודים עד אור הבוקר.

אדיר מילר משמח את הזוג הצעיר      צילומים: אסף לב

עדן הכלה ביקשה לברך את משפחת אינסאנז ואמרה: "אני המומה מהמעשים והתרומות של עם ישראל. כשנכנסתי לחצר הבית של המשפחה הנהדרת הזו לא האמנתי למראה עיניי. מצאתי גן אירועים הכי מעוצב ויפה שראיתי בחיי. אני מודה לאלוהים על שזכיתי בכזו חתונה מיוחדת ומרגשת ועל כל העזרה של כל האנשים היקרים שהרימו את האירוע. אין לי מילים כדי לתאר את ההתרגשות. מסתבר שבסוף הכל טובה".

איש העסקים רוני אינסאז: "אני רואה בקיום האירוע הזה סוג של שליחות. אין מצווה גדולה יותר מלעזור לזוג צעיר שרוצה להקים בית בישראל. זו אבן דרך להמשכיות וזו הוקרת התודה הקטנה שלנו לאהוד, אשר נלחם בעזה למען אזרחי ומדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות