fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי מרעיל חתולי חצר בקרית חיים?

בשבועיים האחרונים נמצאו בקרית חיים חתולי חצר ללא רוח חיים. הסימנים מעידים כי הורעלו. חברת מועצת העיר, הילה לאופר: "זה מאוד מטריד"
חתול שהורעל בקרית חיים. צילום: פרטי

גל של מקרי מוות של חתולי חצר בקרית חיים בשבועיים האחרונים. כל הסימנים מצביעים על כך כי מדובר בהרעלה. עד כה נמצאו חמישה חתולי חצר ללא רוח חיים.

לפני כשבועיים נמצאו שני חתולי חצר ללא רוח חיים בשדרות דגניה בקרית חיים מערבית, ולפני כמה ימים נמצאו עוד שני חתולים מתים ברחוב הראשונים בקרית חיים מזרחית. דיווח נוסף על חתול מת הגיע השבוע גם משדרות דגניה.

חברת מועצת העיר בחיפה מטעם סיעת הירוקים, הילה לאופר, קיבלה את הפניות של התושבים שמצאו את החתולים המתים. בבירור שערכה מול השירותים הווטרינריים ומול מנהל התפעול של העירייה, עולה כי לא התבצעה שום הנחת רעל על ידי גורם מוסמך בקרית חיים.

הילה לאופר | צילום: דורון גולן

תלונה בנושא הוגשה למשטרת זבולון.

"האם זה מכוון או לא, איני יודעת, אך זה מאוד מטריד נוכח העובדה כי זה קרה באזורים שונים ומרוחקים האחד מהשני בקרית חיים", מסרה לאופר, המוכרת גם בזכות מאבקה למען בעלי חיים. לאופר מגנה בנחרצות את המעשה ומציינת כי מלבד החשש שמישהו מרעיל חתולים על דעת עצמו, הרי שישנו חשש כבד להרעלות משניות. לדבריה, ישנם בעלי חיים וחיות מחמד העלולים לגעת בגוויות של החתולים ולהיפגע בעצמם מהרעל שעדיין נמצא בגופם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות