fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חיפה – בזכות האנשים" | קמפיין שכולו הוקרה והכרת תודה לתושבי העיר

השבת השחורה של ה-7.10, והימים הנוראים שבאו בעקבותיה, גילו גם את פניה היפות של תושבי חיפה, את רוח ההתנדבות, את ההתגייסות הנרחבת לשירות מילואים, הדאגה לזולת והערבות ההדדית. לכבוד כל אלה, החליט אגף הדוברות בעיריית חיפה ליזום קמפיין, הנושא את הכותרת: "חיפה – בזכות האנשים", שכולו הוקרה והכרת תודה לאותם אנשים, שתרמו, פעלו, התנדבו ונתנו מזמנם למען החברה.
באדיבות עיריית חיפה

השבת השחורה של ה-7.10, והימים הנוראים שבאו בעקבותיה, גילו גם את פניה היפות של תושבי חיפה – את רוח ההתנדבות, את ההתגייסות הנרחבת לשירות מילואים, את הערבות ההדדית, הדאגה לזולת, ההירתמות למען האחר ואהבת הדגל והמולדת.

לכבוד כל אלה, החליט אגף הדוברות בעיריית חיפה ליזום קמפיין, הנושא את הכותרת: "חיפה – בזכות האנשים", שכולו הוקרה והכרת תודה לאותם אנשים, שתרמו, פעלו, התנדבו ונתנו מזמנם למען החברה.

לצורך הקמפיין נבחרו דמויות שונות, אשר יחד מספרות את סיפור התקופה כולה – סא"ל (במיל') צפיר, שנמצא מאז אותה שבת שחורה בשירות מילואים בחיל הים, ובתו עלמא בת ה-5, שמצדיעה לו על כך. דפנה אלקבץ וזיו ישכרוב – שרוח ההתנדבות פועמת בהם באופן קבוע ומאז אותה שבת הם לא שוקטים לרגע ומחפשים כל דרך שבה יוכלו להציע את עזרתם למען אחרים ואף מצליחים לרתום אליהם רבים נוספים. הילדים- דור ביטון ועלי אבו-ריא, שאומרים תודה לכוחות הביטחון, ההצלה והחירום ואורלי אסרף ובתה, אמילי בת ה-7, אשר פונו לפני כחודשיים מביתם שבקריית-שמונה לחיפה, ומבקשות להודות לכל צוותי העירייה, שסייעו לה ולמשפחתה להיקלט בצורה מיטבית בחיפה ולתושבי העיר המסורים, המקפידים להיות עמה בקשר, על מנת לוודא שלא חסר לה דבר.

אלירן טל, מנהל אגף הדוברות בעיריית חיפה: "לקראת סוף השנה וכש 2024 בפתח ועתידה לוט בערפל, בחרנו לעצור לרגע, כדי להודות לכל החיפאיות והחיפאים שעשייתם האירה את העיר ואת המדינה בשעות החשוכות שחווינו כולנו. הפסיפס האנושי החיפאי הוכיח את עצמו שוב. אהבנו לגלות את פניהם היפות של תושבי העיר שלנו".

באדיבות עיריית חיפה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות