fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים שפילברג, מפקח מסייע בשיטור העירוני זכה באות העובד המצטיין של עיריית קרית אתא לשנת 2023

חיים שפילברג, תושב קרית אתא, מפקח במערך השיטור העירוני ומתנדב להצלת חיים בארגוני החירום וההצלה, זכה באות העובד המצטיין של עיריית קרית אתא לשנת 2023.
חיים שפילברג קיבל אות העובד המצטיין של עיריית קרית אתא לשנת 2023 | צילום: דוברות איחוד והצלה

חיים, בן 28, תושב קרית אתא , משמש כמפקח במערך השיטור העירוני מזה 3 שנים ואף מתנדב להצלת חיים במד״א, באיחוד הצלה, פיקוד העורף, כב״א וזק"א ומגיע בין הראשונים לכל זירה או אירוע מתוך תחושת שליחות ומסירות. לאחרונה אף חזר מפעילות סיוע מאתגרת אליה יצא עם המשלחת הישראלית לטורקיה בעקבות אסון רעידת האדמה שפקד אותה.

ועדת הפרס ציינה לשבח את עבודתו של שפילברג וקבעה כי הוא עונה על כל אמות המידה, הן כעובד מצטיין והן כפעיל מתנדב בקהילה, הודות למסירות, למקצוענות ולאדיבות המאפיינים את עבודתו.

מעיריית קרית אתא נמסר: "אות העובד המצטיין הוא מחווה של הוקרה והערכה לטובים ולאיכותיים שבעובדי עירנו, העושים מלאכתם נאמנה במגוון רחב של מקצועות וענפי תעסוקה ומהווים דוגמה לכלל העובדים."

מאיחוד הצלה נמסר: "אנו באיחוד הצלה כרמל ובשם הנהלת הארגון מברכים את חיים היקר שימשיך לעזור ולהציל חיים וכמובן נברך גם את רעייתו פנינה על כל התמיכה והעידוד. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו".

חיים שפילברג קיבל אות העובד המצטיין של עיריית קרית אתא לשנת 2023 | צילום: דוברות איחוד והצלה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות