fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חייו של אדם שבילה בטיילת חוף הכרמל ניצלו בזכות עובדי אגף החופים

חייו של אדם שבילה בטיילת חוף הכרמל ניצלו בזכות עובדי אגף החופים | צילום: דוברות עיריית חיפה

אמש (ראשון) קיבל חיליק אמסלם, מנהל אגף החופים בעיריית חיפה, דיווח על אדם שהתמוטט בטיילת חוף הכרמל ועודכן כי צוות מד״א הוזעק למקום.

מנהל האגף הזעיק את רכז התפעול של האגף, כמיל דחדל, על גבי קטנוע, תוך שהוא מנחה את הרכז לקחת עימו את מכשיר ההחייאה (דפיברילטור), המוצב דרך קבע במשרדי האגף. במקביל הוזעק למקום האירוע גם החובש, מואמן סוואעד, שהיה באותה עת בחוף הרחצה הסמוך.

עם הגעתו למקום, זיהה כמיל אדם מחוסר הכרה שרוע על הטיילת, כשלצידו אנשים רבים, המבצעים בו פעולות החייאה.

כמיל ניגש אל האדם ולאחר שזיהה כי הוא מחוסר הכרה וללא דופק, הפעיל את מכשיר ההחייאה. לאחר כמה שניות החל המכשיר במתן שוקים חשמליים.

פעולות ההחייאה הראשוניות של צוות אגף החופים והתושבים, בשילוב אלו שביצעו כוחות ההצלה שהגיעו למקום, סייעו להשבת הדופק לאדם שנפגע והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים.

מנהל אגף החופים, יחיאל (חיליק) אמסלם שיבח את תגובתם המהירה והמקצועית של רכז התפעול, חובש החוף והאזרחים וציין כי המהלך לרכישת מכשירי החייאה ופריסתם לאורך החופים הוכיח עצמו כמציל חיים, ולא בפעם הראשונה.

מנהל האגף הביע את תקוותו שהאזרח שהתמוטט יתאושש במהרה ויחזור לאיתנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות