fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם

האישה הגיעה לפני זמן קצר לבית החולים, נבדקה ונמצאה כחולה בקורונה. ברמב"ם מאושפזים כעת 18 חולי קורונה. שניים התווספו במהלך הלילה: אשה בת 81 וגבר בן 54. שניהם תושבי חיפה
חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם. במחלקת הקורונה (כתר) בבית החולים רמב"ם, בניהולה של ד"ר חיתאם חוסיין, אושפזה לפני זמן קצר אישה בת 71, תושבת הקריות שאוחנה כחולה בנגיף. מצבה קל.

מדובר בחולה מקרית ים שהגיעה למיון, נבדקה, הועברה בצורה ממוגנת לחדר לחץ שלילי במחלקה פנימית ולאחר שהתברר שהיא חולה בקורונה הועברה למחלקת כתר. עד כה שלושה מתוך חולי המחלקה אותרו לאחר שהגיעו למיון בית החולים.

במחלקת כתר ברמב"ם מאושפזים כעת 18 חולים. שני חולים התווספו במהלך הלילה: אשה בת 81 וגבר בן 54. שניהם תושבי חיפה. מצבם קל. במחלקה שני חולים מונשמים במצב קשה ושניים במצב בינוני.

חיטוי רחבת הכניסה בבית החולים רמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
חיטוי רחבת הכניסה בבית החולים רמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

במקביל, נמשכות העבודות על הקמת מחלקת קורונה נוספת, עם דגש על יותר מונשמים. המנהלת המחלקה תהיה ד"ר איילת רז.

ברמב"ם בוצע היום חיטוי של רחבת הכניסה להולכי הרגל ורחבת האמבולנסים על ידי לוחמי האש של חיפה. החיטוי בוצע על ידי התזה של מים מעורבים בכלור. מרמב"ם נמסר, כי מדובר בפעולה שתחזור על עצמה אחת לכמה ימים.

המשטרה ערוכה לאכיפה

בתוך כך, הערב נמסר כי מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אישר את הפקודה המשטרתית המתווה את דרכי הפעולה והשיטה בה תפעל המשטרה אם יוחלט על הטלת סגר.

בהתאם לפקודה, המשימה העיקרית של משטרת ישראל בסיוע צה"ל ובשיתוף פעולה של הרשויות המקומיות וארגוני החירום וההצלה היא לבצע פעולות פיקוח, מניעה ואכיפת הגבלות תנועה, שמירה על הסדר הציבורי, טיפול באירועי תגובה וביצוע פעילות חסימה בצירי התנועה, בהתאם להנחיות הדרג המדיני והמצב המשפטי שיוכרז לשם צמצום התפשטות מגפת הקורונה בישראל.

הרעיון המבצעי המרכזי הוא שתחנת המשטרה בסיוע כוחות תגבור ייעודיים וצה"ל תפעל בפריAה רחבה בכוחות קטנים ובחלוקה לרבעים, לביצוע משימות פיקוח, מניעה, אכיפה ותגובה של הגבלת תנועה ואירועים בגזרתה, בחלוקה לארבעה כוחות – שגרה, פיקוח ומניעה, סדר ציבורי ומחסומים בכניסה וביציאה מערים ויHשובים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות