fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חיפה חוזרת לשגרה: הפקחים חוזרים לרשום דוחות חנייה

החל ממחרתיים, יום רביעי, הפקחים חוזרים לרשום דוחות חנייה. מעיריית חיפה נמסר, כי גורמי האכיפה השונים יישובו לאכוף את כל עבירות החנייה לרבות עבירות בתחומי כחול-לבן
מפקח עירוני בפעולה. (צילום: דורון גולן)
מפקח עירוני בפעולה. למצולם אין קשר לכתבה (צילום: דורון גולן)

החל ממחרתיים, יום רביעי, עיריית חיפה חוזרת לשגרה. לאור החזרה לשגרת פעילות הכוללת הפעלת עסקים, מרכזי קניות ומוסדות חינוך, גם הפקחים חוזרים לרשום דוחות חנייה. מהעירייה נמסר, כי גורמי האכיפה השונים ישובו לאכוף את כל עבירות החנייה לרבות עבירות בתחומי כחול-לבן, לפי חוק העזר העירוני – העמדת רכב וחנייתו.

בנוסף, לרישום דוחות חנייה, ייאכפו עבירות של שמירת סדר וניקיון, כולל הוצאת סחורה מחוץ לחנות, דבר המהווה הפרעה למעבר הציבור, זאת לאחר מתן התראה מתאימה על ידי פקחי העירייה על מנת למנוע קנסות ככל הניתן.

לאור הקשיים הגדולים אותם חווים בעלי עסקי המזון, בשלב זה לא ייאכפו היתרים הנוגעים להצבת שולחנות וכיסאות במרחב הציבורי, והעירייה בוחנת אפשרות להרחבת שטח היתר חיצוני להצבת שולחנות וכיסאות לבתי קפה ומסעדות.

מעיריית חיפה נמסר, כי משבר הקורונה וההתמודדות עם מניעת התפשטות הנגיף, חייבו את העירייה לשנות את סדרי העדיפויות במתן השירותים לציבור, לרבות בנושא אכיפת הסדר במרחב הציבורי.

בעירייה הוסיפו, כי פקחי ועובדי העירייה התמקדו בביצוע מטלות חיוניות והכרחיות לשעת החירום כגון: סיוע בחלוקת מזון ותרופות, מניעת התקהלות והתפשטות הנגיף ושמירה על בריאות הציבור. עוד נמסר כי בשל מגבלות הפעילות על הציבור, ניהול העסקים ואיסור השהייה במרחב הציבורי, נדרשה אכיפה מצומצמת ונקודתית בלבד התואמת להוראות והנחיות משרד הבריאות. עתה, כאמור, הפקחים חוזרים לרשום דוחות חנייה.

עיריית חיפה: גני הילדים בחיפה יפעלו בל"ג בעומר

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, הנחתה לפתוח את גני הילדים מחר, ל"ג בעומר. ראש העירייה מודה לכל העובדים שהתגייסו על מנת לאפשר את פתיחת הגנים מחר.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות