fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חג שני של מחסומים וסגר

על פי תקנות שעת חירום לא ניתן לצאת מחוץ ליישוב המגורים. בחופי הקריות וחיפה אותרו אזרחים שרחצו בים
כמה חולים יש בעיר שלכם? | צילום: דוברות המשטרה
כמה חולים יש בעיר שלכם? | צילום: דוברות המשטרה

החל מהשעה 1700 הערב, תפרוס המשטרה 44 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם.

מפת חסימות כבישים בפסח שני

לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו על פי ההוראות. במשטרה שבים ומדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת לשמור על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל.

על פי תקנות שעת חירום, עד יום חמישי (16 באפריל 2020) בשעה חמש לפנות בוקר, לא יוכל אדם לצאת להצטייד מחוץ ליישוב מגוריו, במזון תרופות ומוצרים חיוניים וכן לשם קבלת שירותים חיוניים, למעט אם ביישוב מגוריו לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו. כמו כן, יציאה ממקום מגורים תתאפשר רק למרחב הציבורי לזמן קצר ולמרחק של עד 100 מטרים.

במהלך פעילות אכיפה ממוקדת של משטרת מחוז חוף בימים האחרונים לאורך חופי הים בקריות ובחיפה, איתרו השוטרים אזרחים שרחצו בים, בניגוד לצו בריאות העם והתקנות לשעת חירום. הפעילות שילבה  את השיטור הימי וכוחות סיור לאורך קו החוף. השוטרים איתרו השוטרים אזרחים שרוחצים בים ובהתאם נדרשו לצאת מהים ופרטיהם נלקחו להמשך טיפול.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות