fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד תושב קרית אתא: סחר בסמים ב"טלגראס"

בחיפוש ברכבו נמצאו 52 שקיות של סם קנאביס במשקל של 292 גרם. השופטת התחשבה בעובדה שלנאשם אין עבר פלילי ושחררה אותו למעצר בית מלא בבית הוריו בקרית אתא
סחר בסמים בקבוצת "טלגראס" | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
סחר בסמים בקבוצת "טלגראס" | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

בית משפט השלום בקרית שמונה הורה על שחרורו ממעצר של צעיר מקרית אתא, 21, שנתפס עם עשרות שקיות של סם קנאביס. במהלך חקירתו התברר כי הוא סוחר סמים מאושר של קבוצת "טלגראס" למכירת קנאביס הפעילה באפליקציית טלגרם.

הצעיר נעצר לפני כשלושה שבועות במחסום משטרתי בצומת גונן. בחיפוש ברכבו נמצאו 52 שקיות של סם קנאביס במשקל של 292 גרם.

בכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקרית שמונה ציינה שלוחת התביעות של המשטרה כי אפליקציית טלגרם "זוהתה על ידי עבריינים וגורמים נוספים כפלטפורמה אפקטיבית לניהול פעילות פלילית ולטרור".

זירת פעילות בטוחה של סחר בסמים

שלוחת התביעות הוסיפה בכתב האישום כי אחת הקבוצות הפעילות באפליקציה היא "טלגראס" שמאפשרת לסוחרים וצרכנים לקיים זירת פעילות בטוחה של סחר בסמים.

נגד הצעיר נטען כי הוא היה סוחר מאושר של "טלגראס". בכתב האישום נגדו מפורטות שש עבירות של סחר בסמים באזור יישובי הצפון ועבירות נוספות עם אנשים שפנו אליו דרך האפליקציה על מנת לרכוש סמים.

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

בדיון שהתנהל בפני השופטת דוניא נסאר, אמר עורך דינו של הנאשם, עו"ד אביעד חייט, כי הנאשם נמצא במצוקה קשה בבית המעצר קישון, לאחר שנפל לידיהם של חשודים בתיקים אחרים שזיהו בו טרף קל.

עו"ד חייט הוסיף כי הנאשם נקלע למצוקה כלכלית לאחר שאולם האירועים שבו עבד נסגר בגלל הקורונה. גם הוריו של הנאשם שהגיעו לתת עדות בפני בית המשפט, אמרו שלא ידעו דבר על מעשיו של הבן וסיפרו על בחור צעיר שנקלע למצוקה כלכלית.

בהחלטתה ציינה השופטת, כי לנאשם אין עבר פלילי ולאור האתגרים שמגפת הקורונה מציבה בעת מעצרו יש להעדיף את שחרורו למעצר בית מלא בבית הוריו בקרית אתא.

הנאשם והוריו נדרשו גם לחתום על ערבות כספית.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפללחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות