fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זר בלונים שהופרח בקרית אתא הגיע לידי ילד בכפר פלסטיני ליד ג'נין

הבלונים שהגיעו מקרית אתא לג'נין. ניר נחמני חגג השבוע יום הולדת 6 בחוג המשפחה והפריח לאוויר בלוני הליום. הוא לא שיער לעצמו שהזר שלו יגיע אל מעבר לקו הירוק, לידיו של ילד פלסטיני בן 10
הבלונים שהגיעו מקרית אתא לג'נין. משמאל: ניר נחמני; מימין: הילד בכפר ערקה
הבלונים שהגיעו מקרית אתא לג'נין. משמאל: ניר נחמני; מימין: הילד בכפר ערקה

סיפור על הבלונים שהגיעו מקרית אתא לג'נין. האוזן הישראלית רגילה לדיווחים על בלוני תבערה שמגיעים משטחי הרשות הפלסטינית אל שטח ישראל וזורעים הרס ונזק. אולם, לפחות במקרה אחד, עשה זר בלונים את דרכו מקרית אתא עד לכפר ערקה ליד ג'נין והגיע לידיו של ילד פלסטיני בן 10.

חגג יום הולדת 6. ניר נחמני מקרית אתא
חגג יום הולדת 6. ניר נחמני מקרית אתא

ניר נחמני מקרית אתא חגג השבוע יום הולדת 6. במסגרת הגבלות הקורונה, נערכה מסיבת יום ההולדת של ניר בחוג המשפחה המצומצם עם זר בלוני הליום.

הילד מהכפר ערקה שקיבל את הבלונים
הילד מהכפר ערקה שקיבל את הבלונים

אמו של ניר, טלי נחמני פייביש, עובדת סוציאלית בהכשרתה, מספרת: "כעובדת סוציאלית, חלק חשוב מהחינוך של הילדים זה ללמד אותם את הערך של נתינה, וזה מה שרצינו לעשות גם הפעם. בעלי, שמעון, מצא בבית עפיפון וקשר אותו לבלונים, וניר הפריח אותם לאוויר".

על העפיפון נרשם "ננצח את הקורונה" בצירוף מספר הטלפון של האב.

העפיפון שצורף לזר הבלונים
העפיפון שצורף לזר הבלונים

ההפתעה הגיעה כעבור כשעתיים, כשהטלפון של האב צלצל. על הקו היה בסיל ווקד, שהזדהה כמי שגר בכפר ערקה, ליד ג'נין. ווקד סיפר למשפחה כי הבחין בצרור הבלונים בעת שהיה באוויר, ולאחר שתפס אותו נתן אותו כמתנה לאחיו בן ה-10. הוא התקשר למספר הטלפון שהיה רשום על העפיפון וסיפר למשפחת נחמני על הבלונים שהגיעו אליו.

זר הבלונים
זר הבלונים

"היינו בהלם בהתחלה", מספרת נחמני, "חשבתי שמישהו עובד עלינו והבלונים הגיעו אולי לסכנין, אבל כשהמשכנו לדבר, הבנתי שהבלונים באמת הגיעו עד ג'נין. זה מרחק של יותר מ-40 קילומטרים בקו אווירי. שוחחתי עם הבחור שמצא את הבלונים וסיפרנו לניר, שאמנם לא מבין את עניין הקו הירוק, אבל הוא שמח שילד אחר קיבל את הבלונים. רצינו שילד אחר יזכה לבלונים של יום ההולדת, וככה יצא בלון מתנה במקום בלון תבערה".

צפו: הבלונים שהגיעו מקרית אתא לג'נין

 

הכפר ערקה
הכפר ערקה

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות