fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ה״חי פארק״ בקרית מוצקין ייפתח לבעלי צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלויות

העירייה פנתה למשרד הבריאות והציגה תוכנית של הפעלה בחינם של קבוצות קטנות של תושבי העיר
חי פארק קרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

בעקבות ההקלות האחרונות במסגרת המאבק בהתפשטות הקורונה, פנתה עיריית קרית מוצקין למשרד הבריאות והציגה תוכנית הפעלה לבעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות במתחם גן החיות, החי פארק. התוכנית מיועדת לקבוצות קטנות.

העירייה ממתינה לאישור התוכנית אותה הגיש אגף הרווחה בעירייה כנדרש על פי התקנות. עם קבלת האישור לתוכנית בכוונת העירייה לפתוח את גן החיות כבר ביום ראשון הקרוב ואופן הביצוע יהיה על ידי רישום מראש לקבוצות קטנות של עשרה ילדים ומלווה אחד ותוך הקפדה על כללי ההיגיינה כנדרש.

ראש העירייה, חיים צורי, מסר כי ״הפתיחה הזהירה הזו מצד אחד תהיה בטוחה ומצד שני תהיה לרווחת הילדים בעלי הצרכים המיוחדים שכל כך צריכים את זה״.

מחלקת החינוך המיוחד באגף החינוך ואגף הרווחה בעירייה יעמדו בקשר עם המשפחות בהקדם. מבקרים שיגיעו ללא רישום מראש עם מחלקת החינוך המיוחד או אגף הרווחה בעירייה לא יורשו להיכנס לגן החיות. העירייה סיכמה עם רשת המתנסי״ם המפעילה את מתחם גן החיות כי לא ייגבה תשלום מהמשפחות בעת הזאת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות