fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השרה להגנת הסביבה: "הרכבת כבר יצאה לדרך. המפעלים בחיפה ייסגרו"

בעקבות האסון שאירע אתמול בביירות אמרה היום השרה גילה גמליאל: "בתוך עשור נהפוך את מפרץ חיפה ממוקד סיכון לאזור עם תעשיות ירוקות וחדשניות"
עמדה תקיפה כלפי המפעלים המזהמים במפרץ חיפה. השרה גילה גמליאל | צילום: צביה קצמן, לע"מ
עמדה תקיפה כלפי המפעלים המזהמים במפרץ חיפה. השרה גילה גמליאל | צילום: צביה קצמן, לע"מ

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל התייחסה היום, רביעי, לאירוע הפיצוץ שהתרחש אתמול בסמוך לנמל ביירות:

"לאור האירוע שהתרחש בנמל ביירות בלבנון – אסור להפקיר את מפרץ חיפה. אירוע כמו זה שאירע בביירות, של פגיעה בחומרים מסוכנים, בהחלט מטריד אותי. מאז כניסתי לתפקיד אני זועקת את סוגיית מפרץ חיפה.

"כדי למנוע אסון כתוצאה מכמויות החומרים המסוכנים במפרץ, אני מובילה בימים אלה את תוכנית פינוי המפעלים ממפרץ חיפה, כולל אלה המשלבים חומרים מסוכנים. הרכבת כבר יצאה לדרך. המפעלים בחיפה ייסגרו ושטח המתחם הפטרוכימי יטוהר. בתוך עשור נהפוך את מפרץ חיפה ממוקד סיכון לאזור עם תעשיות ירוקות וחדשניות".

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי כתב הבוקר בפייסבוק: "הפיצוץ הקטלני בביירות הוא קול נפץ מהדהד המחייב את פינוי התעשייה הפטרוכימית ממפרץ חיפה. זאת שעת כושר מצערת הקוראת לממשלת ישראל לעשות מעשה ולאשר את תוכנית מפרץ החדשנות לתעסוקה נקייה ומתחדשת ושטחי פנאי ונופש. בשבוע הבא אפגש בנושא עם השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות