fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השופט יצחק כהן קבע: ״לעוזרת ראש העיר קרית מוצקין מותר לתפעל את עמוד הפייסבוק הפרטי-פוליטי שלו"

״אני מקבל את טענת בא כוח המשיבים כי הגדרת תפקידה של העוזרת האישית כוללת את ייצוג ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי, בפורומים פנימיים וחיצוניים ובכלל זה עליה ליתן מענה לפונים אל ראש העירייה בדף הפייסבוק הפרטי-פוליטי שלו. על כן אין אני מוצא מקום ליתן צו שימנע ממנה לעשות כן״, דברי השופט כהן.
ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי | צילום: באדיבות דוברות העירייה/ראובן קפוצ'ינסקי

יו״ר ועדת הבחירות האיזורית חיפה, כבוד השופט יצחק כהן קבע כי "לעוזרת ראש עיר מותר לתפעל את עמוד הפייסבוק של ראש העיר"

במקביל השופט דן באוסף של דברים טכניים שהוגשו על ידי האופוזיציה בקריית מוצקין והדגיש כי הזמן הנוכחי יש להתייחס אליו כתקופת בחירות ועל כן יש להגביר את העירנות ולחדד את סוגיית השמירה על נהלי החוק. ״החלטת כבודו להחמיר עם החוק בדבר שילוט עירוני בו הוא מציין כי אין צורך ששמו של ראש העיר יופיע, היא בבחינת אקסיומה, כן ברור שכל בר דעת מבין כי כל שילוט בו מצויינת העשייה המרובה ברשות בכל הרבדים קשורה לפועלו של ראש העיר למען התושבים״, הסביר המשנה לראש העיר, יוסי מרקוביץ׳.

בעירייה עצמה הסבירו את הדברים. ״אנו שמחים על כך שראש הרשות נמנה על שורת אישי ציבור אמיצים שמממן פוסטים בפייסבוק מכספו הפרטי שלו, בדומה לעבודה המשותפת של עוזרת ראש העיר, כך גם שרים בממשלה נעזרים בתפעול הרשתות החברתיות בצוות העוזרים שלהם ובמקרה של שולי נאור זוארץ, שהיתה עיתונאית ותיקה ומוערכת, החלטתו של כבוד השופט כהן הינה תקדימית ומאשרת את מה שכולם יודעים. ראש עיר במדינת ישראל הוא אישיות דו מהותית וכך צריך להתייחס אליו. גישתו של כהן בפסיקה זו שמה מעצור ברצון האובססיבי של אופוזיציות וגורמים בעלי עניין לחבל ללא שום טעם בעבודה השוטפת של ראש עיר בישראל״.

העתירה היא חלק מעתירות סרק שנועדו להפחיד, להרתיע ולהתל במשיבים. הסוגיה הטכנית של ההוצאות תבוצע על פי החלטת בית המשפט ובהתאם להוראות הדין.

ראש העיר, חיים צורי מברך על החלטת השופט ויפעל בהתאם להחלטתו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות