fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגידה בימי קורונה: הרופא אמר לאשתו כי הוא בתורנות ובילה בצימר עם המאהבת

אל שולחנה של עו"ד שרין סולן הגיע מקרה של בגידה בימי קורונה: הבעל, מתברר, ניצל את ימי המגפה לבילוי בצימר עם המאהבת. השניים, ככל הנראה, ייפרדו
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock

בגידה בימי קורונה: מתברר כי גם בעת חירום יש מי שאינם יכולים לעמוד בפני היצר. מקרה כזה הגיע לשולחנה של עו"ד שרין סולן.

מדובר בבני הזוג העוסקים בתחום הרפואה. הבעל, בשנות ה-40 המוקדמות לחייו, רופא באחד מבתי החולים, והאישה – אחות באחת מקופות החולים. שניהם חשופים בימים אלה למלחמה הבלתי פוסקת במגפת הקורונה, אולם האישה טוענת, כי בעלה עשה שימוש ציני ומכוער במגפה כדי להמשיך בהרגליו הנלוזים.

באחד הערבים הודיע הבעל לאשתו, כך היא סיפרה לעו"ד סולן, כי הוא נאלץ להישאר בתורנות נוספת, כדי לתגבר את הצוות.
לדברי האישה, בשעות הערב היא ביקשה לשוחח איתו כדי להתעניין בשלומו. הוא לא ענה לה, ומישהו מחבריו למחלקה בבית החולים סיפק לה "ידיעת זהב".
וכך אמר לה, לדבריה: "בעלך לקח צימר כדי לנוח מהימים הקשים שעוברים עלינו".

בגידה בימי קורונה. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
בגידה בימי קורונה. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

אותה "ידיעת זהב" החזירה את האישה לפרשה כאובה מהעבר הלא רחוק, ואז התברר לה כי המאהבת היא אותה המאהבת שכבר הייתה עם בעלה עד לפני כחצי שנה במשך תקופה ארוכה.

"יכולתי להבין את העובדה שהוא נעדר ימים שלמים, כי כולנו נרתמים למען בריאות הציבור, אבל שבעלי יעשה שימוש ציני בקורונה כדי להיות עם המאהבת וינטוש אותי ואת הילדים, זה בלתי נסבל", אמרה לעו"ד סולן.

האישה ביקשה לפתוח באופן מידי בהליך גירושים. בני הזוג נשלחו לישוב סכסוך.

לדברי עו"ד סולן, לא יעלה על הדעת שהבעל ינצל את המצב לטובת הנאותיו ויפקיר את משפחתו בימים כאלה. להערכתה, מאחר שלא מדובר במקרה ראשון, בני הזוג בסופו של דבר ייפרדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות