fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך חשפה הקורונה את הרומן של האישה והמאהב

הבעל גילה את הרומן של אשתו לאחר שנדבקה בקורונה מהמאהב. עורכת דינו, שרין סולן: "מעבר לבגידה, המעשה של האישה גובל בחוסר אחריות. הייתה ליד חולה קורונה מאומת ולא דיווחה לבני המשפחה וחשפה את כולם לסכנה"
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock

הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו. הודעות האיתור על חולי קורונה ומחויבי בידוד, מתברר, עלולות להביא לחשיפת רומנים סודיים ואף לגירושים. כך למדה על בשרה אישה שקיבלה הודעה שעליה להיכנס לבידוד. לרוע מזלה, מי שהדביק אותה בקורונה היה המאהב, וכך הבעל חשף את הרומן.

לפני כשבוע, קיבלה האישה עדכון לטלפון הנייד שלה כי נמצאה בקרבתו של מאומת קורונה ושעליה להיכנס לבידוד. האישה התעלמה מההודעה אולם בעלה הבחין כי היא מגלה תסמינים של קורונה.

כל הניסיונות שלו לברר היכן נדבקה נתקלו בסירוב מוחלט. יומיים לאחר מכן, בשעות הלילה המאוחרת כשהאישה נכנסה לחדר השינה כשהיא סובלת מחום גבוה, הבעל הביט בטלפון וראה כי מספר הנייד שבקרבתו שהתה הוא של אחד מחבריהם של בני הזוג, המתגורר ממש בסמוך ועימו הם נמצאים בקשר.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

הבעל, באמצעות עו"ד הדין שרין סולן, טוען בבקשה לגירושים, כי לאחר שראה את ההודעה החל לעקוב אחרי אשתו ולשים לב לפרטים הקטנים. הוא הבין כי בין האישה למאהבה יש קשר עמוק שנמשך תקופה ארוכה ממש מתחת לאפו. הבעל ניסה להתעמת עם אשתו, אבל היא סירבה לשתף פעולה. בסופו של דבר היא אמרה: "יש לי קשר ארוך איתו, אבל הכל אפלטוני".

בשל העובדה כי לבני הזוג ממון רב ונכסים לא מעטים, בנוסף לבקשת הגט, החליט הבעל לעקל כספים שנצברו ביחד והיו בחשבונה של האישה. כמקובל, נשלחו בני הזוג לפתוח תיק יישוב סכסוך.

לדברי עו"ד סולן, המעשה של האישה גובל בחוסר אחריות. "את היית ליד חולה קורונה מאומת ולא דיווחת לבני המשפחה, ובכך את חשפת את כולם לסכנת הידבקות. בפני עצמו מדובר כאן באירוע שהוא גובל בבגידה אמיתית בבעל ובילדים, לכן זעמו של הבעל מובן".

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות