fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריון למען חקלאי ישראל: פותח מתחם מכירה של פירות וירקות תוצרת הארץ

עופר הקריון, בשיתוף משק דב מרקט, ישווק מארזי פירות וירקות תוצרת הארץ ב-100 ש"ח בלבד
מחזקים את חקלאי ישראל צילום: יח"צ

עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, יוצא השבוע ביוזמה לתמיכה בחקלאים, בכך שיספק למשק 'דוב מרקט', שיש לו שדות בצפון הארץ, מרחב למכור את הסחורה לקהל הרחב ובכך להושיט יד כדי להתגבר על התקופה הקשה.

מכירת התוצרת החקלאית בעופר הקריון תיערך ביום שלישי (7/11) החל מהשעה 11.30 בבוקר ועד השעה 16.00, במתחם האוכל בקריון, סמוך לחנות s wear.

החקלאים ימכרו מארזי ירקות ופירות מובנים מראש תוצרת הארץ, הכוללים מגוון רחב של פירות וירקות, ביניהם: עגבניות שרי, פלפלים בצבעים שונים, אבוקדו, פירות הדר, מלפפונים ועוד. מחיר המארז: 100 ש"ח בלבד.

לאור המצב הביטחוני נפגע ענף החקלאות בצורה קשה. המחסור בעובדים בולט במיוחד על רקע עזיבתם של העובדים הזרים ועל סגירת חממות, משקים ושטחים חקלאיים שקרובים לגבולותיה הדרומיים והצפוניים של מדינת ישראל. חקלאים רבים מספרים על קושי במציאת עובדים חלופיים שיקטפו את הפירות והירקות מהשדות ואלה שכבר כן מצליחים לחלץ חלק מהתוצרת, מתקשים למכור את התנובה עקב סגירת בתי עסק רבים שנמצאים בקרבת הגבולות.

למרות האזעקות שנשמעו אמש באזור הקריות, לראשונה מאז תחילת המלחמה, הוחלט כן לקיים את המכירה המיוחדת שכן בקריון ישנם מתחמים מוגנים לכל מקרה של חירום. הנכם מוזמנים גם ליהנות מתוצרת מקומית משובחת וטרייה וגם מעידוד החקלאות בישראל, בעיקר בימים אלה של מלחמה ומצוקה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות