fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצית מכון ליווי ושוחרר ממעצר

 

עו"ד ליאור בר- זוהר (צילום: רוי אבן צור)
עו"ד בר- זוהר (צילום: רוי אבן צור)

תושב קרית מוצקין שנעצר בחשד להצתת מכון ליווי, שוחרר ממה לאחר מכן למרות שהמשטרה ביקשה חמישה ימי מעצר. החשוד נעצר לאחר שעלה חשד כי בשעות הלילה, ניסה להדליק מכון ליווי בצ'ק פוסט במפרץ חיפה. הוא הובא לבית משפט השלום בקריות לדיון הארכת מעצרו. עורך דינו ליאור בר -זוהר, חקר את נציגת המשטרה, שטענה בבית המשפט, כי החשוד הצית ציוד מחוץ למכון הליווי. נציגת המשטרה סיפרה בבית המשפט כי כתוצאה מהצתת הציוד, הגיעה האש אל מכון הליווי והיה צורך לחלץ את הנשים מתוכו.

עו"ד בר זוהר טען בבית המשפט, כי המשטרה לא הציגה מניע בפני החשוד וכי לא הייתה לו כל סיבה להצית את מכון הליווי. עוד טען עו"ד בר זוהר, כי המשטרה המתינה יומיים בטרם עצרה את החשוד, אך כעת היא טוענת שיש לעצור אותו לחמישה ימים כדי שלא ישבש הליכי חקירה. "שבית המשפט יבחן, מדוע למרות החומרה לכאורה של העבירה, המתינה המשטרה יומיים בטרם ביצעה את המעצר", אמר עו"ד בר זוהר. "לא סביר, שמצד אחד יש ראיות שקושרות את החשוד והמשטרה בלי הסבר ממתינה יומיים, בעוד החשוד משוטט חופשי ויכול לשבש חקירה ולעשות מה שהוא רוצה".

עו"ד בר זוהר ביקש מבית המשפט לדחות את בקשת המשטרה למעצר בן חמישה ימים ולשחרר את החשוד בתנאים מגבילים או לחילופין לקצר את ימי המעצר. השופט יוסי טורס, אמר בהחלטתו, כי לאחר עיון בחומר החקירה, מצא חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו, המתייחס גם למניע אפשרי. עם זאת, אמר השופט טורס, יש משהו בדבריו של עו"ד בר זוהר, בנוגע לעובדה כי המשטרה המתינה יומיים בטרם נעצר החשוד וכעת היא טוענת למסכנותו. יחד עם זאת, אמר השופט טורס, לאחר שהחקירה הפכה לגלויה, יש לאפשר למשטרה לבצע את פעולות החקירה ללא הפרעה. השופט טורס כי מעצר החשוד יוארך ביום אחד, בו המשטרה תסיים את פעולות החקירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות