fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסנדק. סרט גירושים

עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)
עו"ד גיא אופיר | צילום: דורון גולן

עימות  בין הסבים מצד האבא ומצד האימא על הזכות לשמש סנדק לנכדם, הוביל את בני הזוג, הוריו של התינוק, למדרגות בית הדין הרבני האזורי בחיפה. אבי התינוק הגיש באמצעות עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, תביעה לגירושים, בטענה שאשתו דרשה שאביה ישמש סנדק, ובכך "שמה אותו ללעג בפני בני משפחתו…".

שמחת הולדתו של הנכד הראשון בשתי המשפחות, שאמורה הייתה להיות אירוע מרגש ביותר, הפכה בסופו של דבר למלחמת חורמה בין בני הזוג, תושבי הצפון.

עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)
עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)

בכתב התביעה נטען: "האישה ידעה על רצונו העז של הבעל להעניק לאביו את הזכות להיות סנדק לנכדו שזה אך נולד בעיקר לנוכח גילו המתקדם… אך האישה, בלי להיוועץ כלל בבעלה, החליטה להעניק את הזכות להיות סנדק לאביה…".

עוד נטען: "מיד לאחר החתונה, האישה החלה לנהוג בשרלטנות, ולנוכח התערבותם הבוטה של הוריה בחיי הנישואים של הזוג הצעיר, ביקש הבעל מאשתו להפחית במעורבותם בחייהם, אך זו סירבה לכך ואף טענה כי הוריו של הבעל מתעלמים ממנה, בעוד שהדברים היו הלכה למעשה ההיפך מכך… במהלך ההריון האישה החלה לנהוג בגסות רבה בבעלה והטיחה בו, שאביו איננו ראוי כלל לשמש סנדק למרות שלטענת הבעל, אביו סייע להם כלכלית וכל רצונו היה להודות לאביו על תמיכתו בהם לכל אורך הדרך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות