fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי מתנ"ס קרית אתא

לאחר שנים של מאבק נחתם הסכם עבודה קיבוצי בין עיריית קרית אתא לבין עובדי המתנ"ס המסיר את תנאי העסקתם של מאות עובדים
הסכם קיבוצי לעובדי מתנ"ס קרית אתא. צילום: יח"צ

לאחר יותר משנתיים של מאבק לקבלת זכויות תעסוקה שוות לתנאי עובדי עירייה, נחתם היום (רביעי) הסכם עבודה קיבוצי לעובדי המתנ"ס במעמד ראש העירייה יעקב פרץ, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי ויו"ר וועד העובדים אסנת פייביש.

כ-300 עובדי המתנ"ס בקרית אתא ניהלו את המאבק להשוואת תנאי העסקתם לתנאי עובדי עירייה לאחר שפרץ הודיע על כוונתו לעשות כך. אולם, כחלוף הזמן התברר לעובדים שהסכם העבודה לא הגיע למעמד של חתימה והם פתחו אז בסכסוך עבודה.

היום התכנסו בבניין העירייה כל הצדדים הנוגעים בדבר על מנת לחתום על הסכם העבודה הקיבוצי המסדיר את תנאי העסקה וזכויותיהם של עובדי מתנ"ס קרית אתא. במעמד החתימה נכחו חברי וועד העובדים בראשותה של פייביש, מנכל המתנ"ס איציק אדרי, וצוות עובדי ההסתדרות במרחב חיפה: יעקב גבאי סגן יו"ר המרחב, דוד לוי יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, עו"ד יונה אדמון אשר ליווה את המו"מ טרם פרישתו לגמלאות, עו"ד מאור משאלי מזכיר איגוד מקצועי בהסתדרות המעוף במרחב חיפה ועו"ד רן חלואני ממונה ורכז הסתדרות המעוף במרחב חיפה.

פרץ בירך על היוזמה להסדרת תנאי העסקתם וזכויותיהם של עובדי המתנ"ס בקרית אתא לרבות העלת שכר והענקת זכויות סוציאליות נוספות לעובדים. פרץ גם שיתף את הנוכחים בחשיבות מעמדם של עובדי החינוך והענקת ביטחון תעסוקתי לעובדי המתנ"ס.

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה הודה  לפרץ על המעמד ולנציגי המתנ"ס  על עשייתם המבורכת למען ציבור העובדים ודאגתם הרבה לחינוך ילדי העיר קרית אתא.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות