מאגר “אל תתקשר אלי” הוא שירות ללא עלות של הרשות שנועד לצמצם את מספר כמות שיחות הטלמרקטינג הלא רצויות (או במילים אחרות, שיחות ספאם) שאנו מקבלים ביום יום, כאשר מדובר למעשה על מימוש תיקון 61 של חוק הגנת הצרכן שנחקק עוד בנובמבר 2020, אך ישומו בשטח התעכב עד עכשיו.
המאגר הוא למעשה מסד נתונים מאובטח שמאפשר לצרכנים לרשום בו את מספר הטלפון הנייח והנייד שלהם לאחר אימות קצר ולמנוע ממשווקים להתקשר או לשלוח להם פקסים, זאת פרט למספר סייגים (פירוט בהמשך).
משווקים נדרשים לזהות תוך 15 ימים את רישום מספר הטלפון או הפקס החדשים במאגר ולהפסיק ליצור קשר עם הצרכן במידה והוא מופיע במאגר.
עסקים שיתעלמו מהמאגר יהיו חשופים לעיצומים כספיים של 45 אלף ש”ח לתאגיד ו-25 אלף ש”ח לעוסק פרטי שפונה לצרכן על אף שמספרו מופיע במאגר “אל תתקשרו אלי”, כאשר צרכנים יוכלו להתלונן על עסקים באמצעות טופס מקוון באתר הרשות.