fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז לבריאות הילד של כללית בקריון במקום הראשון בארץ במדדי איכות הטיפול

המרכז לבריאות הילד של כללית בקריון קיבל את הציון 100 בשורה של מדדים אובייקטיביים. במרכז מטופלים ברפואה ראשונית כ-6000 ילדים ואלפים נוספים במקצועות הרפואה השונים
כ-100 ילדים והורים ניצלו את ההזדמנות נגד שפעת. המרכז לבריאות הילד בקריון | צילום: דוברות כללית
כ-100 ילדים והורים ניצלו את ההזדמנות והתחסנו נגד שפעת. המרכז לבריאות הילד בקריון | צילום: דוברות כללית

ילדי הקריות והסביבה, המטופלים במרכז לבריאות הילד של כללית בקריון, בניהולו של ד"ר חנן בבילסקי, נהנים מטיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר בארץ. כך עולה מהשוואה ארצית, בה נמצא כי המרכז לבריאות הילד בקריון מוביל בציוני האיכות הרפואית שלו בין כל המרכזים לבריאות הילד והנוער בארץ כולה. המדדים האובייקטיביים המשמעותיים שנבחנו והושוו: טיפול באנמיה, איזון מחלת האסתמה ועוד. שותף למרכז בקריון בהישג – המרכז לבריאות הילד של כללית בחיפה ארמון. שני המרכזים קיבלו את הציון העגול 100.

במרכז לבריאות הילד של כללית בקריון מטופלים בו ברפואה ראשונית כ-6000 ילדים ואלפים נוספים מטופלים על ידי מומחים במקצועות הרפואה השונים בעלי התמחות ייעודית לילדים. בין המקצועות: אנדוקרינולוגיה, מתבגרים, ריאות, ראומטולוגיה, כירורגיה, אף אוזן וגרון, אלרגיה ועוד. מדובר בבכירי הרופאים היועצים לילדים, שמרביתם חולקים את זמנם בין בתי החולים, בעיקר בית החולים כרמל מקבוצת כללית, לבין המרכז הרפואי בקהילה. על רמתו המקצועית הגבוהה מעידה גם העובדה שהמרכז מוכר גם על ידי המועצה המדעית של הר"י להתמחות ברפואת ילדים.

מעטפת שירות כוללנית תחת קורת גג אחת

התפיסה במרכזי הילד של כללית היא של יצירת מעטפת שירות כוללנית תחת קורת גג אחת ואפשרות התייעצות בין המומחים באשר לבעיות רפואיות מורכבות בנקודת שירות אחת, ברצף טיפולי ולא טלטול ההורה וילדו בין מרפאות.

במרכז הילד צוות אחיות מיומנות בילדים, בניהולה של האחות חנה פרנס, שמעניק גם שירותים מיוחדים לתינוקות, פגים וילדים הניתנים בדרך כלל בבית חולים וכאן מתאפשרים בקהילה. בין השירותים: חיסוני rsv לפגים, בדיקות ביליצ'ק לאיתור צהבת בילודים, עירויים ועוד. בתחום מקצועות הבריאות כולל הצוות עובדת סוציאלית, פסיכולוג ודיאטניות עם התמחות בטיפול בילדים.

המרכז לבריאות הילד של כללית בקריון מעניק שירות ברצף מבוקר עד ערב, למעט ימי רביעי ושישי (עד הצהריים). בנוסף, ניתנים בו שירותי מינהל, בהובלתה של רונית יעקובי, בדגש על שירות מהיר ומניעת סרבול מינהלי.

מנהל המחוז רונן נודלמן בירך את צוותי המרכזים על ההישג המרשים וציין כי מחוז חיפה והגליל המערבי, שהוא הגדול בארץ ואף מורכב מאוד מבחינה סוציו-אקונומית ומגזרית, מצליח להוביל במדדי האיכות גם בתחום רפואת המבוגרים מול כל הארץ וכן כל חמש המינהלות נמצאות בעשירייה הראשונה במדדי האיכות בהשוואה ארצית. נתונים אלה מעידים שעל אף שמחוז חיפה והגליל המערבי נמצא בפריפריה, הודות לרמה המקצועית של הצוותים וההשקעה הרבה, זוכים מבוטחי כללית תושבי האזור לשירות רפואי איכותי מאוד, גם בהשוואה למרכז הארץ.

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות