fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפקדה המשימתית במחוז חוף תפסה: טילי לאו, רובי קרלו, רימוני רסס ואמצעי לחימה שונים

במחוז חוף החלה לפעול אמש, מפקדה משימתית ממוקדת נגד עבירות ויעדים מחוללי פשיעה חמורה. עד כה תפסו והחרימו שוטרי מרחב אשר אמצעי לחימה כמו: 3 טילי לאו, 8 רובי קרלו , 23 רימוני רסס, 10 לבנות חבלה, מאג, 4 נשקים ארוכים מסוג קלאצ'ניקוב ותחמושת רבה בתפזורת.
תפיסה של המפקדה המשימתית במחוז חוף | צילום: דוברות המשטרה

החל מאתמול (א'), פועלת מפקדה משימתית בגזרת מרחב אשר, שתמקד את פעילותה כנגד עבירות ויעדים מחוללי פשיעה כמו סחר בסמים, החזקת אמל"ח בניגוד לחוק, ירי ואלימות חמורה.

המפקדה אשר מורכבת מכוחות בילוש, יס"מ, שוטרי מג"ב חוף וחקירות, תפעל בגזרה ותמצה עד תום את הדין עם העבריינים המסכנים את שגרת חייהם של אזרחים נורמטיבים.

עד כה במסגרת הפעילות בתקופה האחרונה תפסו והחרימו שוטרי מרחב אשר אמצעי לחימה כמו : 3 טילי לאו, 8 רובי קרלו , 23 רימוני רסס, 10 לבנות חבלה, מאג, 4 נשקים ארוכים מסוג קלאצ'ניקוב ותחמושת רבה בתפזורת.

תנ"צ חיים סרגרוף מפקד מרחב אשר: "אנחנו נמשיך בפעילות נחושה נגד כל היעדים והעבירות ונפעל באפס סובלנות כלפי העוברים על החוק המפרים את שגרת מרקם החיים התקין של האזרחים הנורמטיבים."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות