fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפגש המרגש בין יו"ר הסתדרות עובדי המדינה לאם שבנה נחטף לעזה

עו"ד אופיר אלקלעי, הגיע לביקור במרכז הרפואי לגליל במטרה לחזק את העובדים, שנמצאים בימים אלה בשגרת חירות ומלחמה ומעניקים טיפול למאות מאושפזים שנמצאים במתחם הממוגן התת קרקעי. אלקלעי: "באתי לחזק ויצאתי מחוזק. יש פה עובדים מדהימים". והיה גם מפגש מרגש עם אחת מעובדות המרכז הרפואי
אופיר אלקלעי עם רוזי קיקוזאשוילי צילומים: רוני אלברט

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר האיגוד המקצועי בהסתדרות עובד המדינה עו"ד ארז אופינקרו, המשנה למנכ"ל העמותות לקידום מקצועי-חברתי אבי שלמה ויו"ר ועד עובדי משרד החקלאות אייל לוי, הגיעו למרכז הרפואי לגליל בנהריה לביקור תמיכה. המשלחת לוותה על ידי יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות אשר שמואלי ויו"ר נעמ"ת במרחב גליל מערבי עפרה אלקיים.

המשלחת התקבלה על ידי ראשי ועדי העובדים במרכז הרפואי לגליל, וקיימה מפגש עם מנהל המרכז הרפואי פרופ' מסעד ברהום, אשר הציג בפניהם סקירה על הפעילות הענפה של בית החולים ועל המוכנות וההיערכות שלו ברקע המלחמה והמצב הביטחוני בגבול הצפון. בהמשך נפגשה המשלחת גם עם המנהל האדמיניסטרטיבי משה מיוחס.

פרופ' ברהום: "תודה רבה לכם על התמיכה והחיזוק, בעיקר בימים אלה שבו אנו נמצאים בכוננות על לכל תרחיש אפשרי". שמואלי: "המרכז הרפואי לגליל הוא המעסיק הכי גדול בגליל המערבי ואני שמח לראות את שיתוף הפעולה ההדוק והמצוין בין הוועד המקומי להנהלת המרכז הרפואי, שנותן מענה חיוני לצרכי העובדים, בעיקר בימים קשים אלה".

ועד העובדים סיפר לאנשי המשלחת על שיתוף הפעולה המיוחד וההדוק בינו לבין הנהלת המרכז הרפואי לגליל, על הרגישות וההבנה לצרכי העובדים, בעיקר בעת הזאת של חירום ומלחמה, ועל ההיענות החיובית של מנהל המרכז הרפואי פרופ' ברהום ושל המנהל האדמיניסטרטיבי משה מיוחס, לכל בקשה שמסייעת לעובדים.

בתום המפגש, יצאה המשלחת לסיור במתחם התת קרקעי המוגן של המרכז הרפואי שם מאושפזים מטופלי המרכז הרפואי וכן ביקרה בשמרטפיה, שמאוכלסת בילדי עובדים. השמרטפיה הוקמה מיד בימים הראשונים של המלחמה ונועדה להקל על העובדים, הורים לילדים, באין מסגרת חינוכית אחרת.

 

באו לחזק, יצאו מחוזקים. מנהל המרכז הרפואי פרופ' מסעד ברהום עם חברי המשלחת וחברי הוועדים

 

הביקור הסתיים במפגש מרגש בין יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי ויו"ר האיגוד המקצועי עו"ד ארז אופינקרו לעובדת מחלקת המשק רוזי קיקוזאשוילי, שבנה – שלומי זיו, היה מאבטח במסיבת הטבע שנערכה ברעים, ונמצא בין החטופים בעזה. השניים הביעו את דאגתם הכנה לשלום בנה, חיזקו את רוחה של רוזי והביעו משאלה להשבת בנה הביתה בריא ושלם.

המחיר הכבד של המלחמה פגע גם במשפחתו של אופיר אלקלעי, כשדודו האהוב, אל"מ רועי לוי ז"ל, שהיה מפקד היחידה הרב מימדית בצה"ל, נהרג בהתקלות עם מחבלים כבר ביומה הראשון של המלחמה. אל"מ רועי לוי ז"ל, מילא שורה של תפקידים במהלך שירותו הצבאי ביניהם: מפקד המרכז לאימונים באש במל"י, מפקד עוצבת ברעם, מפקד יחידת אגוז, מפקד גדוד הדס ומפקד גדס"ר גולני. הוא נפצע קשה במבצע צוק איתן, ולמרות זאת התעקש לחזור לשירות צבאי.

אל"מ רועי לוי ז"ל, היה מראשוני הלוחמים שהגיעו לקיבוץ רעים, חתר למגע עם המחבלים, ונהרג בהגנה על תושבי הקיבוץ.

אלקלעי: "אנחנו פועלים בשגרת חירום וממשיכים לרדת לשטח כדי להיות עם אנשינו, עובדי המדינה, שמגלים תושיה, אומץ, מקצועיות ומסירות אין קץ. בסיור שערכנו בגליל המערבי ראינו עובדים מופלאים וכן נפגשנו עם חיילי צה"ל שנמצאים בכוננות גבוהה ומוכנים לכל התפתחות. זהו רגע האמת של מדינת ישראל ונוכחתנו לצד עובדינו היא חובה וזכות גדולה. שמחתי לראות שבמרכז הרפואי לגליל יש מוכנות גבוהה של ההנהלה והעובדים לשעת חירום, התרשמתי מהטיפול המסור שלהם בחיילים הפצועים ואת התמודדותם בזמן מלחמה עם אינספור מקרים ואתגרים שאיתם הם מתמודדים בצורה מעוררת כבוד. התרגשתי עד דמעות לפגוש את רוזי, עובדת בית החולים, שבנה שלומי זיו אבטח את מסיבת הטבע בדרום ומאז הוא נעדר. למרות הטרגדיה המשפחתית, רוזי מתעקשת להגיע לעבודה במסירות שלא תיאמן. באתי לחזק אותה ויצאתי מחוזק מהעוצמות שהאישה המופלאה הזאת מפגינה. אשרי העם שזכה בעובדים כאלה".

אלקלעי הבטיח כי מיד בסיום המלחמה, הוא יסייע למרכז הרפואי לגליל ככל יכולתו ויקדם פתרונות למילוי צרכיו של בית החולים.

המשלחת גם ביקרה חיילים מגדוד המילואים של יחידת עורב צנחנים, שנמצאת בימים אלה אי שם בגבול הצפון, ופינקה אותם במארזים מתוקים.

קודם לכן, ביקרו נציגי ההסתדרות גם במרכז לבריאות הנפש מזור בעכו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות