fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל עיריית קרית מוצקין יריב גסר חלה בקורונה. ראש העירייה ניכנס לבידוד

שבעה עובדים נוספים שהיו במגע עם המנכ"ל יריב גסר נכנסו גם הם לבידוד. ראש העירייה חיים צורי עבר בדיקת קורונה וכעת ממתין לתוצאות
לחה בקורונה. מנכ"ל העירייה יריב גסר | צילום: דורון גולן
לחה בקורונה. מנכ"ל העירייה יריב גסר | צילום: דורון גולן

מנכ"ל עיריית קרית מוצקין יריב גסר נדבק בקורונה. ראש העירייה חיים צורי, ששהה במחיצתו, נכנס לבידוד וכן שבעה עובדים נוספים שהיו במגע עם גסר.

יריב גסר הודיע היום, ראשון, כי בדיקה שנערכה לו בסוף השבוע העלתה שהוא נדבק בנגיף הקורונה. בחקירה האפידמיולוגית התברר, כי במהלך הימים שקדמו לכך, במסגרת עבודתו, הוא נפגש עם כמה עובדי עירייה וכמובן גם עם ראש העירייה צורי. על פי הנחיות משרד הבריאות, צורי והעובדים שהיו במגע עם גסר, הונחו להיכנס לבידוד.

נכנס לבידוד. חיים צורי | צילום: דורון גולן

צורי, בן 76, ומפאת גילו הוא נמצא בקבוצת סיכון. הוא עבר בדיקת קורונה ועתה הוא ממתין לתוצאות.

לפני כחודשיים גם ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, נאלץ לשהות בבידוד לפני כחודשיים לאחר ששהה בקרבת חולה קורונה מאומת.

הבידוד הביתי שבו נמצא צורי אינו אמור להשפיע על תפקודה השוטף של העירייה, בעיקר הודות לאמצעים הטכנולוגיים הקיימים כיום כמו שיחות וידיאו צ'אט וכד'.

מעיריית קרית מוצקין נמסר: "העירייה מתנהלת כסדרה. כמו בכל הערים האחרות גם בקרית מוצקין, העשייה השוטפת ממשיכה בעזרת האמצעים הטכנולוגיים ובאופן בטוח תוך שימת דגש על מניעת שרשרת ההדבקה. ברשות יוצאים כעת בקריאה לתושבים להתחסן. כמו כן ברשות מקווים כי קרית מוצקין תמשיך לשמור על יציבות יחסית ברמת התחלואה לאורך כל משבר הקורונה לעומת ערים אחרות בישראל".

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות