fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קילל במילים "זונה" ו"שרמוטה" וישלם 9000 שקלים

ויכוח בין שני מתאמנים בחדר כושר על עוצמת המוזיקה הגיע לפתחו של בית משפט השלום הקריות שפסק שהקללות שנאמרו בנוכחות אחרים הן בגדר לשון הרע ושעל המקלל לשלם
תביעת לשון הרע. בית משפט השלום בקריות | צילום: דוברות משרד המשפטים
תביעת לשון הרע. בית משפט השלום בקריות | צילום: דוברות משרד המשפטים

ויכוח על עוצמת המוזיקה בחדר כושר הביא להגשת תביעת לשון הרע. בין שני מתאמנים בחדר כושר התפתח ויכוח על גובה הדציבלים של המוזיקה. התובעת טוענת בכתב התביעה, כי הנתבע, שהתעקש על הגברת עוצמת המוזיקה, קילל אותה בנוכחות אחרים במילים "שרמוטה" ו"זונה". בית משפט השלום בקריות פסק שעליו לשלם לתובעת 9000 שקלים.

מכתב התביעה, שהגיש עו"ד דניאל סוצקי ממשרד עורכי הדין מאור את סוצקי, עולה, כי בין התובעת לנתבע התפתח ויכוח בחדר הכושר. התובעת ביקשה להנמיך את עוצמת המוזיקה, בעוד הנתבע הגביר את עוצמתה, בכל פעם שהתובעת הנמיכה את הווליום. עוד נטען בתביעה, כי הנתבע קילל וגידף את התובעת בנוכחות אנשים בין היתר במילים "יא זונה", "יא שרמוטה", "את בן אדם חרא, יש לך אופי חרא ואת נראית כמו חרא".

עורכי הדין דניאל סוצקי וליאת מאיר. צילום: יח"צ

בתביעה טען עו"ד סוצקי, כי בדברים אלו גרם הנתבע לתובעת למצב נפשי רע, "ושמה הטוב נרמס באמירותיו הקשות והארסיות". עוד נטען, כי הנתבע השפיל את התובעת בעיני כל הנוכחים שמכירים אותה וגם בפני אנשים נוספים שנכחו במקום ולא הכירו אותה עד אותו הרגע.

בית משפט השלום בקריות פסק, כי הנתבע לא הכחיש את הדברים שאמר לתובעת בנוכחות אחרים, ולכן הדברים שנאמרו הם בגדר לשון הרע. בית המשפט ציין כי גם לתובעת הייתה תרומה להתלקחות הוויכוח, אך "אין בכך כדי להצדיק את הדברים שנאמרו ואת הסגנון בו נאמרו".

עו"ד סוצקי התייחס לפסק הדין ומסר: "מדובר בהחלטה נכונה של בית המשפט. לשון הרע היא דבר שפרסומו עלול לפגוע בנכס היקר ביותר לאדם – שמו הטוב וכבודו כאדם בעיני עצמו ובעיני זולתו. קללות מסוג 'זונה' ו'שרמוטה' עלולים להרוס במחי יד וכהרף עין שם טוב שנבנה ועוצב במשך שנים רבות באופן שלא ניתן להחזירו לקדמותו".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות