fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחווה המרגשת של תלמידי קריית חיים לחטיבה 188 של צה"ל

תלמידי תיכון קריית חיים ובית הספר היסודי ארלוזורוב בקריית חיים, ארזו כ-1,300 משלוחי מנות שהועברו לחיילי חטיבת השריון שנמצאים בחזית גבול הצפון

תיכון קריית חיים בשיתוף עם בית הספר היסודי ארלוזורוב בקריית חיים, החליטו לאמץ את חטיבת השריון 188 של צה"ל, וביחד עם עמותת ברק של החטיבה, הכינו 1300 משלוחי מנות עבור חיילי היחידה, כדי לתת להם תחושה של בית.

למשימה התגייסו תלמידי כל כיתות בתי הספר, יחד עם המחנכים, וכולם נרתמו במהלך החודש האחרון יחד עם עמותת ברק והכינו מצגות אודות חטיבה 188 בשילוב סרטונים, מכתבים אישיים והכנת משלוחי מנות מושקעים.

חיילי החטיבה הוזמנו למפגש עם יו"ר עמותת ברק רועי שפושניק, בתיכון קריית חיים וזכו לקבלת פנים חגיגית, מושקעת ומרגשת של התלמידים, נציגי מועצות התלמידים והנהלת בית הספר.

גם תלמידי חטיבת הביניים דגן ובית ספר ארלוזורוב, הכינו עבורם קבלת פנים, שם הם זכו באהבה אדירה, חיבוק גדול מהצוות החינוכי והתלמידים.

חיילי החטיבה יצאו עמוסים בלא פחות מ-1300 משלוחי מנות שמספיקים לכל חיילי חטיבה 188 המוצבים כרגע בחזית הצפונית של מדינת ישראל – כדי שלא ירגישו שהם לא מציינים את חג פורים ושידעו שמעריכים ואוהבים אותם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות