fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאבק הלאומי בקורונה: מפקד תחנת זבולון התחפש לחרדי

מפקד תחנת זבולון נצ"מ קובי קרני ובלש נוסף החליפו אתמול את מדי המשטרה בלבוש חרדי ו"השתלבו" בבית כנסת ברכסים שהייתה בו התקהלות אסורה. נרשמו קנסות באלפי שקלים
נצ"מ קובי קרני, מפקד תחנת זבולון, התחפש לחרדי (מימין) | צילום: דוברות המשטרה
נצ"מ קובי קרני, מפקד תחנת זבולון, התחפש לחרדי (מימין) | צילום: דוברות המשטרה

המאבק הלאומי בקורונה בישראל: מפקד תחנת זבולון התחפש לחרדי וביחד עם בלש נוסף "השתלבו" בתפילה, על מנת לחשוף בית כנסת שפעל ברכסים בניגוד לצו ובאופן המסכן את כלל הציבור. 

משטרת תחנת זבולון מנהלת לאורך כל השנה קשרי קהילה מצוינים עם תושבי רכסים והרשות המקומית, ובימים מורכבים אלה במיוחד מקיימים השוטרים ביישוב שיח הדוק תוך הידברות ונקיטת פעולות הסברה המותאמים לאוכלוסיה המקומית, בנושא הנחיות משרד הבריאות, לבלימת התפשטות נגיף הקורונה ולמען שלום הציבור.

לצד פעולות ההסברה והמניעה, שוטרי התחנה אוכפים, בהתאם לצו בריאות העם, כל התקהלות אסורה ותנועה במרחב הציבורי, לרבות איסור תפילה בצוותא, כאשר בכל פעם שהגיעו השוטרים לבדוק את בתי התפילה ביישוב רכסים, הצליחו המתפללים, ככל הנראה בסיוע "תצפיתנים" שהתריעו על בואם, לחמוק מעיני השוטרים באחד מבתי הכנסת.

דרך יצירתית. מפקד תחנת זבולון, סנ"צ קובי קרני | צילום: דוברות המשטרה
דרך יצירתית. מפקד תחנת זבולון, סנ"צ קובי קרני | צילום: דוברות המשטרה

 

בתוך כך, מפקד תחנת זבולון, נצ"מ קובי קרני, בחר אמש, חמישי, בדרך יצירתית, תוך מתן דוגמה אישית ועמידה בראש הפעילות הסמויה. הוא החליף את מדי המשטרה בלבוש חרדי, על מנת לחדור, ביחד עם בלש נוסף, אל בית הכנסת ו"להשתלב בתפילה", כך שניתן יהיה לחשוף במקום את ההתנהלות המסוכנת והאסורה ולאכוף בהתאם.

עם כניסתם של השוטרים הסמויים אל בית התפילה, הבחינו בהתגודדות האסורה של מספר מתפללים במקום, ולפיכך עברו אל שלב הפעילות הגלויה, כאשר שלפו תעודות שוטר והודיעו לנוכחים כי הם מעוכבים וכן רשמו דוחות בסך אלפי שקלים הן למפירי הצו והן למפעיל המקום.

יצוין, כי כעבור כשעה דווח, כי המקום נפתח בשנית לתפילה למרות האזהרות. בפעילות מהירה של השוטרים, גבאי בית הכנסת ומתפללים אותרו בתוך בית הכנסת בזמן תפילה. המקום נסגר בשנית ונרשמו דוחות נוספים לבאי המקום בסך כולל של 17,500 שקלים.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים: המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ של המאבק הלאומי בקורונה והתפשטותו בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות