fbpx

הלן דורון בשיתוף עמותת "מגדל אור" מגייסת עיוורים ולקויי ראייה בהכנת ערכות לימוד

לרגל יום המודעות וההזדהות עם עיוורים ולקויי ראייה בישראל - בליינד דיי, המתקיים ב-6/6, חברת הלן דורון בשיתוף עמותת "מגדל אור" יגייסו עשרות עיוורים ולקויי ראייה בהכנת ערכות לימוד לתלמידים בארץ ובעולם. מנכ"ל עמותת אור: "העבודה מעניקה לעובדים סיפוק ומעצימה את תחושת הערך העצמי שלהם מתוך גאווה על האחריות המוטלת עליהם"
סומכים עליהם. עובדים עיוורים בעת הכנת ערכות הלימוד צילום: יח"צ

חברת הלן דורון הישראלית, הפועלת ב–40 מדינות ברחבי העולם בתחום לימודי השפה האנגלית ומתמטיקה לילדים ובני נוער, בשיתוף עמותת "מגדל אור", מרכז לקידום אנשים עם לקות ראייה או עיוורון, המספק תעסוקה לעיוורים ולקויי ראייה במפעל העמותה, מגייסת בימים אלה עשרות עובדים עיוורים או כאלה שסובלים מלקות ראייה, לתעסוקה לשם הכנת ערכות לימוד עבור תלמידים בארץ ובעולם.

ערכות הלימוד של הלן דורון לתלמידים כוללות תיק גב המכיל חוברות לימוד, מחברות, ספרים, דפי הדרכה ועוד. הערכות משמשות את התלמידים, המורים, הזכיינים ומרכזי הלימוד לאורך כל השנה.

מרכז מגדל אור פעיל יותר מ-60 שנה ומופעל משנת 2011 באמצעות עמותת 'יעדים לצפון' מייסודה של קרן רש"י, המפעל ממוקם בקרית חיים.

הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית חברת הלן דורון: "כמפעל ישראלי עם אג'נדה חברתית וכחלק מהחזון לתרום לקהילה בארץ, שיתוף הפעולה עם מרכז 'מגדל אור' עובד בצורה נפלאה לאורך שנים. כשליש מכל החומרים שנשלחים לרשת הגלובלית שלנו מורכבים במפעל על ידי אנשים בעלי לקויות ראייה ואני מברכת על העשייה המופלאה של העמותה".

גבי כהן, מנהל המפעל של עמותת מגדל אור: "אנו רואים זכות גדולה להיות חלק ממערך הייצור של חברת הלן דורון. השיתוף פעולה עם הלן דורון מספק עבודה, הכנסה וסיפוק רב לעובדים ומעצים את תחושת הערך העצמי שלהם מתוך גאווה על האחריות המוטלת עליהם אותה הם מבצעים בהצלחה רבה".

הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה, לילדים מגיל 3 חודשים עד גיל 18. השיטה הישראלית מצליחה ופועלת ב–39 מדינות בעולם עם  למעלה מ-1000 מרכזי לימוד. בישראל מפעילה החברה למעלה מ-100 נקודות לימוד בפריסה ארצית. שיטת הלן דורון מתבססת על לימודי אנגלית חווייתיים, מרתקים, מלאים במוזיקה, במשחקים, בסיפורים  ובמגוון רחב של פעילויות פדגוגיות המתוכננות בקפידה עבור כל שכבת גיל. התוצאה היא שהילדים לומדים אנגלית בקלות ובאופן טבעי, בדיוק באותה הדרך בה הם לומדים את שפת האם שלהם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות